صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / مسئولیت‌های اجتماعی صنایع باید به قانون تبدیل شود

مسئولیت‌های اجتماعی صنایع باید به قانون تبدیل شود

مشاور رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع باید به قانون تبدیل شود و ما به انجام این وظایف ملزم شویم.

به گزارش کسب و کار نیوز، نماینده کمپانی مسئولیت‌های اجتماعی اتحادیه اروپا گفت: صنایع و شرکت‌ها باید رابطه‌ای  دوستانه با بحث مسئولیت‌های اجتماعی برقرار کنند.

مارتین نیو رایتر در دومین سمینار بین‌المللی مسئولیت‌های اجتماعی در اهواز اظهار کرد: نمی‌دانستم در جهان استانی به نام خوزستان وجود دارد و اکنون که با آن آشنا شدم، در خوزستان پتانسیل‌های زیادی دیدم که می‌توانند در موضوع مسئولیت‌های اجتماعی شرکت کنند.

وی  افزود: منابع طبیعی که در خوزستان وجود دارد می‌تواند به عنوان چرخی در توسعه خوزستان عمل کند و اینکه فرصتی پیش آمده تا بتوانم در این استان فعالیت کنم بسیار خوشحال هستم.

نماینده کمپانی CSR اتحادیه اروپا خاطر نشان کرد: متاسفانه تا زور بالای سر انسان نباشد کاری انجا نمی‌شود اما من معتقدم اهرم زور نمی‌تواند موثر باشد و هر سازمان و فرد باید در انجام مسئولیت‌های اجتماعی با علاقه شرکت کند.

نیو رایتر با بیان اینکه در سراسر دنیا قوانینی برای تبعیت شرکت‌ها از مسئولیت‌های اجتماعی وجود دارد، گفت: برخی مواقع اعمال زور موجب کتمان حقیقت می‌شود. تعاملی که بین زنجیره تامین و سازمان وجود دارد باید کاملا دوستانه باشد تا فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی بتواند به روشنی خود را نشان دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.