صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / قانون توزیع عادلانه آب نیازمند اصلاح است
قانون توزیع عادلانه آب نیازمند اصلاح است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس

قانون توزیع عادلانه آب نیازمند اصلاح است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: قانون توزیع عادلانه آب مربوط به سال ۱۳۶۱ است و اکنون نیازمند اصلاح است.

علی اکبری نماینده بجنورد

به گزارش کسب و کار نیوز، علی اکبری امروز (پنجشنبه) در دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور با رویکرد مدیریت جهادی در اصفهان اظهار کرد: در مبانی اسلامی ایرانی عبادت با خدمت به خلق یکسان در نظر گرفته شده است و اگر از خدمت تقدیر نشود، خدمتگذاری از بین می‌رود.

وی با بیان این‌که «اساس توسعه با عبور از بحران به دست می‌آید»، تصریح کرد: کارآفرینان و جوانان باید بدانند برای رسیدن به موفقیت باید بحران‌های پیش رو را در نظر داشته و آن‌ها را بپذیرند.

وی گفت: متاسفانه قبل و بعد از انقلاب خطاهایی در حکمرانی آب در بخش قانون‌گذاری، مصرف و توزیع آب صورت گرفته است. در ابتدای انقلاب اراضی بسیاری را واگذار و چاه‌های زیادی حفر کرده‌ایم که اکنون مشکل‌زا شده‌اند. متاسفانه نمی دانستیم که به جای توسعه در عرض باید راندمان کار را بالا ببریم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آب در زندگی انسان همواره نقش تعیین کننده‌ای داشته است. روز گذشته در مجلس شورای اسلامی انتقال آب خزر به فلات مرکزی مطرح و با چالش‌هایی بساری مواجه شد که دقایقی مجلس را به تعطیلی کشاند.

وی با بیان این‌که «متاسفانه در فرآیند مدیریت دقت لازم را نداشته‌ایم»، اظهار کرد: در فراز بعدی سازمان آب منطقه‌ای که نگاه کلان و جامع داشتند، به سازمان‌های آب منطقه‌ای استانی تبدیل و به ارائه مجوزهای اضافه در این راستا اقدام کردند که مشکلات بسیاری ایجاد شد.  در دوره‌های بعدی حق نظاره‌ها برداشته شد و منافع بلند مدت همه به خطر افتاد.

وی تاکید کرد: باید بازنگری جدی صورت گیرد و نگاه به آب به عنوان ارزشمندترین کالای موجود برای بشر تغییر کند.

انتهای پیام

<!–

–>

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.