صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دایی: چمن بی‌کیفیت باعث بازی بی‌کیفیت شد/ حریف فقط اوت دستی داشت

دایی: چمن بی‌کیفیت باعث بازی بی‌کیفیت شد/ حریف فقط اوت دستی داشت

سرمربی سایپا می‌گوید کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه تختی جم موجب نمایش بی‌کیفیت از سوی سایپا و پارس جنوبی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی دایی بعد از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی در نشست خبری اظهار کرد: کیفیت نامناسب زمین باعث شد بازی بی‌کیفیتی را ببینیم. نیمه اول بدتر از نیمه دوم بودیم. در نیمه دوم چند موقعیت دیدیم. بهترین موقعیت برای گرفتن سه امتیاز را از دست دادیم. پنالتی را هم از دست دادیم. فرصت آنچنانی به پارس جنوبی ندادیم. این تیم فقط اوت دستی‌های بلند داشت که مرتباً روی دروازه ما می‌انداختند. کیفیت بد زمین بازی، اجازه هر گونه نمایش روی زمین را از هر دو تیم گرفته بود.

او درباره اعتراض گسترده به عملکرد داور بازی، خاطرنشان کرد: متأسفانه داور هم به نفع ما و هم به نفع پارس جنوبی، اشتباه قضاوت کرد. در چندین صحنه شاهد اشتباهات و سوت‌های اشتباه به نفع یکی از دو تیم بودیم. به نظرم داور به گونه‌ای عمل کرد که من و مهدی تارتار اعتراض کردیم. نمی‌گویم قضاوت داور به نفع پارس جنوبی بود. داور در صحنه پنالتی هم اعتقادی به خطا نداشت تا اینکه داور پشت دروازه پنالتی را تأیید کرد.

دایی ادامه داد: نمی‌دانم داور چطور در دو قدمی خطای بازیکن پارس جنوبی، صحنه را ندید. از بازی با داماش در جام حذفی تا بازی‌های اخیر که هر بار اشتباهات داوری رخ می‌دهد از صحبت ماندم. متأسفانه بازی ما را هم کسی آنالیز نمی‌کند. نه کمیته داوران و نه نهاد دیگری این کار را انجام نمی‌دهند. به قدری کیفیت فیلم برداری نسبت به کشورهای اروپایی و صاحب سبک پایین است که نمی‌توان کاری کرد. ما هم نمی‌توانیم کاری کنیم. به نظرم داوری مناسب شرایط این بازی نبود.

وی درباره استفاده از ویدئو چک در ایران گفت: باید سخت افزارهای خودمان را درست کنیم. وقتی سخت افزار نداشته باشیم نمی‌توانیم کاری کنیم. گفتند نیم فصل دوم ویدئو چک می‌آوریم اما داوران را زیاد کردند. ما همیشه دو، سه سال از سطح اول فوتبال دنیا عقب هستیم. خوشبختانه دو داور پشت دروازه می‌توانند بیشتر به ما کمک کنند.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.