صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / اتاوا برای بازگرداندن عناصر کانادایی داعش به کشور آماده می‌شود
اتاوا برای بازگرداندن عناصر کانادایی داعش به کشور آماده می‌شود

اتاوا برای بازگرداندن عناصر کانادایی داعش به کشور آماده می‌شود

مقامات کانادایی اعلام کردند که این کشور باید برای بازگرداندن شهروندان خود که در سوریه و عراق به صفوف داعش پیوسته‌اند، آماده شود.

داعش در اروپا

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، کانادا اعلام کرد: نیروهای خارجی داعش که در سوریه بازداشت شده‌اند احتمال دارد آزاد شده و وارد ترکیه شوند. مقامات کانادا در حال انجام کارهای مربوطه برای بازگرداندن آنها به کشور هستند.

پلیس کانادا اعلام کرد: با توجه به تصمیم خروج نیروهای آمریکایی از سوریه سرنوشت نیروهای کانادایی داعش که بازداشت شده‌اند، نامعلوم است.

یکی از مقامات پلیس کانادا اعلام کرد: لازم است ما برای بازگشتن هر چه سریع‌تر این افراد آماده شویم. پلیس و دادستان‌ها با یکدیگر روی برنامه‌ای برای بازگرداندن نیروهای خارجی کار می‌کنند.

نیروهای دموکراتیک سوریه که متحد آمریکا هستند در سوریه به تازگی چندین نفر از نیروهای کانادایی داعش را بازداشت کرده‌اند، این بدان معنی است که اگر آمریکا سربازان خود را از سوریه خارج کند در این صورت این افراد آزاد می‌شوند.

در مقابل انگلیس اعلام کرده است که شهروندی نیروهای انگلیسی داعش را لغو می‌کند این در حالی است که آمریکا از کشورهای مختلف خواسته است که نیروهای خارجی را پذیرفته و آنها را محاکمه کنند.

مقامات کانادایی بر اساس برنامه‌ای در نظر دارند هر یک از نیروهای خارجی که به کشور بازمی‌گردند یا مورد محاکمه قرار گیرند و یا اقداماتی برای دور کردن ایده‌های ایدئولوژیکی آنها انجام گیرد، تا دیدگاه‌های میانه‌روتری پیدا کنند.

این مقام پلیس اضافه کرد: ما تحقیقات را به صورت کامل انجام می‌دهیم زیرا می‌خواهیم هر گونه اطلاعات از فردی که می‌تواند تهدیدی علیه کانادایی‌ها باشد را دریافت کنیم.

دولت کانادا پاسپورت نیروهای خارجی شناخته شده که در کنار گروه‌های افراط گرا فعالیت می‌کنند، لغو کرده است. این افراد برای دریافت پاسپورت جدید باید اقدام کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.