صفحه اصلی / اجتماعی / گزارشی از«پلاسکوی نو» به مردم
گزارشی از«پلاسکوی نو» به مردم

بیش از ۵۰ درصد گودبرداری پلاسکو تمام شد

گزارشی از«پلاسکوی نو» به مردم

مدیر اجرای طرح ساختمان پلاسکو درباره آخرین وضعیت طرح گفت:خاکبرداری ساختمان پلاسکو با قوت درحال انجام است و امیدواریم تا پایان اسفندماه کار خاک برداری تمام شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، پروژه ساخت پلاسکوی جدید پس از فراز و نشیب فراوان و هماهنگی با دستگاه‌های مسئول سرانجام در مهر ماه سال ۹۷ آغاز شد. محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان چندی پیش با توجه به آغاز کار و پیشرفت آن تاکید کرد پروژه به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که پلاسکوی جدید تا مهر سال ۹۹ به بهره برداری برسد. علی رحیمی، مدیر اجرای طرح ساختمان پلاسکو درباره آخرین وضعیت این طرح گفت: خاکبرداری ساختمان پلاسکو با قوت در حال انجام است و امیدواریم تا پایان اسفند ماه بتوانیم کار خاک برداری را به اتمام برسانیم. رحیمی درخصوص فعالیت‌هایی که هم اکنون در محل پروژه پلاسکو در حال اجراست؛ گفت: با توجه به نگرانی واحد‌های تجاری اطراف و احتمال آسیب رسیدن به سازه‌های اطراف سایت پلاسکو برای اجرای عملیات گود برداری از روشی جدید موسوم به TOP-DOWN استفاده کردیم و امروز چهل و هشتمین و در واقع آخرین ستون محافظ در عمق ۳۲ متری زمین کارگذاشته شد و به همین دلیل سرعت حفاری تا رسیدن به تراز منفی ۲۸ متری زمین با سرعتی بیشتر از قبل صورت خواهد پذیرفت.

رحیمی با اشاره به شرایط ترافیکی منطقه و ازدحام جمعیت در ایام ماه‌های پایانی سال خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌ها‌ی ترافیکی منطقه ۱۲ توانستیم تاکنون حدود ۹ هزار متر مکعب خاکبرداری کنیم و برآورد می‌کنیم ۱۲ هزار متر مکعب دیگر نیز باید خاکبرداری صورت پذیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.