صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / کامران قاسمپور: برای رسیدن به طلای جهان و المپیک کم نمی‌گذارم

کامران قاسمپور: برای رسیدن به طلای جهان و المپیک کم نمی‌گذارم

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای امیدهای جهان با بیان اینکه هدفش کسب مدال طلای جهان و المپیک است، گفت: برای رسیدن به هدفم از جان مایه می‌گذارم.

کامران قاسم پور تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال

کامران قاسمپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: خدا را شکر تمریناتمان را به خوبی زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنیم و من نیز از وضعیت نسبتاً خوبی برخوردارم. جو بسیار خوبی در تیم ملی حاکم است و همه کشتی‌گیران و کادر فنی در فضایی دوستانه اما جدی تمرینات پرفشار را دنبال می‌کنند. خوشبختانه جو تیم ملی عالی است و امیدوارم کشتی آزاد بتواند در رقابت‌های جهانی و المپیک مزد زحماتش را بگیرد.

دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان افزود: طی روزهای گذشته کشتی‌گیران در دو گروه تمرینات خود را پیگیری کردند، یک گروه نفرات اعزامی به جام دانکلوف بودند و گروه دیگر نیز تمرینات جداگانه‌ای را با هدف حضور در رویدادهای پیش رو و کسب آمادگی لازم دنبال کردند.

وی درباره علت عدم اعزامش به جام جهانی کشتی آزاد گفت: آماده حضور در این رقابت‌ها بودم اما بنا بر تشخیص کادر فنی به جام جهانی اعزام نمی‌شوم. امیدوارم در رویدادهای پیش رو برای ایران کشتی بگیرم و بتوانم بار دیگر افتخارآفرینی کنم.

قاسمپور درباره رقابت با حسن یزدانی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: قطعاً هیچ‌کدام از کشتی‌گیران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کار آسانی نخواهند داشت و من نیز برای رقبایم احترام زیادی قائلم اما هدف من رسیدن به دوبنده تیم ملی است و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم. وظیفه من به عنوان یک کشتی‌گیر، تلاش و تمرین برای رسیدن به وضعیت مطلوب است و مطمئناً برای رسیدن به اهدافم که مدال طلای جهان و المپیک است کم نمی‌گذارم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.