صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / طاهرخانی: باید فکری درباره استعفای وزرا در شرایط فعلی کرد
طاهرخانی: باید فکری درباره استعفای وزرا در شرایط فعلی کرد

طاهرخانی: باید فکری درباره استعفای وزرا در شرایط فعلی کرد

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس تاکید کرد: مسائلی همچون استعفا که این روزها مطرح می‌شود در این شرایط حاد بین‌المللی به هیچ وجه به نفع کشور نیست باید فکری برای این موضوع کنیم.

بهمن طاهرخانی

به گزارش کسب و کار نیوز، بهمن طاهرخانی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی تاکید کرد: در شرایطی که ما نیاز به آرامش، ثبات و حوصله داریم بحث‌هایی از قبیل استعفای وزرا مطرح می‌شود؛ این مسائل در شرایط حاد بین المللی به هیچ وجه به نفع کشور ما نیست باید برای این جور مسائل فکری شود.

نماینده مردم تاکستان در ادامه تذکر خود با اشاره به وضعیت صنعت و کشاورزی در استان قزوین گفت: شهرستان تاکستان یکی از قطب‌های کشاورزی به ویژه در محصولاتی مثل کشمکش و انگور است. درست است که کارهایی از طرف وزارت جهاد انجام شده، اما این اقدامات بسیار کند پیش رفته است. انتظار ما این است که مجموعه دولت و وزارت جهاد نسبت به این مسائل توجه ویژه ای داشته باشد.

طاهرخانی افزود: ۵۳ درصد از صنعت و ۶۰ درصد از قدرت کشاورزی در شهرستان تاکستان است. انتظار ما این است که در شرایطی که گرانی بر مردم فشار می‌آورد دولتمردان و وزرای مربوطه طوری عمل کنند که بخش صنعت ما از چالش‌های موجود بیرون آمده و بیش از این جوانان را بیکار نکند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.