صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حمله افراد ناشناس به سفارت کره‌شمالی در اسپانیا

حمله افراد ناشناس به سفارت کره‌شمالی در اسپانیا

یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه اسپانیا اعلام کرد، گروهی از افراد ناشناس روز جمعه وارد سفارت پیونگ‌یانگ در مادرید شده و دست به خرابکاری زدند.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، در همین حال یک منبع در وزارت کشور اسپانیا اعلام کرد که پلیس در حال بررسی این رویداد است. این منبع جزئیات بیشتری در این باره ارائه نداده و تنها اعلام کرده که یک شهروند کره‌شمالی در جریان این رویداد زخمی شده است.

گفته شده که این افراد پس از ورود به سفارت، دست و پای کارکنان را بسته‌اند.

روزنامه ال کانفیدنسیال نوشته است، یکی از کارکنان سفارت ساعاتی پس از ورود افراد ناشناس به این مقر دیپلماتیک موفق شده فرار کند و به همسایه‌ها درباره این اتفاق خبر دهد.

به دنبال این اقدام، کارمند سفارت، نیروهای پلیس به محل اعزام شدند و پس از مراجعه به این مقر دیپلماتیک فردی در درب ورودی به آنها گفته که همه چیز مرتب است. با این حال اندکی بعد دو خودرو با سرعت بالا از محل دور شده‌اند که یکی از آنها حامل همان فردی بوده که به پلیس اطمینان داده که اوضاع مرتب است.

منابع خبری گزارش دادند که افراد مهاجم کامپیوترهای متعلق به کارکنان را با خود به همراه برده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، پلیس در تلاش است تا مشخص کند که چه نوع اطلاعاتی در این کامپیوترها وجود داشته و نیز چه چیزهای دیگری از سفارت برده شده است.

وزارت کشور اسپانیا اعلام کرده که پلیس احتمال هر گونه انگیزه‌ای از جمله سرقت را رد نمی‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.