صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / حلقه واسط استفاده از ایرانداک را نداریم

معاون وزیر ارشاد:

حلقه واسط استفاده از ایرانداک را نداریم

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اخلاق به عنوان دانش تلقی نمی‌شود و کار جدی پیرامون آن صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: مرکزی شبیه ایرانداک وجود دارد اما جایی نیست که داده‌های آن را تحلیل کند. بنابراین حلقه واسط استفاده از ایرانداک وجود ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن جوادی در نخستین همایش ملی” آسیب شناسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در حوزه علوم انسانی – اسلامی” که امروز در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه نظری و کاربردی اخلاق متفاوت است، خاطرنشان کرد: از لحاظ کاربرد، دانشجویان دسترسی به برخی داده‌ها (از جمله داده‌های مربوط به اعتیاد و …) را ندارند و این موضوع باعث می‌شود بیشتر به بحث‌های نظری ورود پیدا کنند.

وی افزود: اگر بدانیم که در هر حوزه‌هایی از جمله اخلاق و … چه کارها و پژوهش‌هایی انجام شده و اطلاعات آن در اختیار ما قرار گیرد، این موضوع می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

جوادی با اشاره به لزوم تفکیک بین حوزه نظری و کاربردی اخلاق، اظهار کرد: یک علت ورود دانشجویان به بحث‌های نظری عدم دسترسی به داده‌هاست، ضمن آنکه حلقه واسط استفاده از داده‌های ایرانداک را نداریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.