صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / تربیت نیروی پرسشگر هدف باشگاه کارآفرینان است
تربیت نیروی پرسشگر هدف باشگاه کارآفرینان است

مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار:

تربیت نیروی پرسشگر هدف باشگاه کارآفرینان است

مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان بدنبال رشد و تربیت نیروهای نوآور، خلاق و پرسشگر و با روابط اجتماعی بالا به منظور خلق ایده های نو در عرصه کارآفرینی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، رحیم سرهنگی روز چهارشنبه درآیین افتتاح باشگاه کارآفرینان نوجوان اظهارداشت: مهمترین ویژگی یک کارآفرین، آزمایش گری و یادگیری مداوم است و کسی که وارد باشگاه کارآفرینان می شود توانمندی هایی بدست می آورد که در مسیر کارآفرینی می تواند برای او کمک کننده باشد.
وی افزود: باشگاه کاآفرینان نوجوان که در چندین شهر کشور راه اندازی شده است تلاش می کند تا در یک دوره آموزشی یک و نیم ساله به دانش آموزان و نوجوانان کارگروهی و هم اندیشی را بیاموزد.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی مار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: جهان آینده، دنیای افرادی مجهز به توانایی های نرم و دنیای افراد خلاقی است که دغدغه آنها فردی نیست بلکه برای ایجاد کار و کارآفرینی خلق ایده می پردازند.
سرهنگی گفت: دانش آموزانی که در باشگاه کارافرینان آموزش می بینند با طی کردن دوره های آموزشی خاصی در دانشگاه و محیط های دیگر کاری و آموزشی افرادی موفق هستند.
علی آشتاب مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان راهکاری به منظور تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی است که در آن ۸۰ نفر شامل ۴۰ نوجوان پسر و ۴۰ نوجوان دختر در مقاطع سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال به مدت یک و نیم سال تحت آموزش های مرتبط با کارآفرینی قرار می گیرند.
وی گفت: افراد شرکت کننده دراین باشگاه طی مدت آموزشی با مهارت های مختلف آشنا می شوند و در واقع فکر و ذهن آنها به سمت کارآفرینی و خلاقیت گرایش پیدا می کند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر نیروی خلاق و نوآور تربیت شود می توان به داشتن آینده ای درخشان امیدوار بود .
آشتاب یادآور شد: یکی از ضعف های نیروی ها در سن کار در استان لرستان ضعف مهارتی در فارغ التحصیلان دانشگاهی است که باید راهکارهایی در پیش گرفت تا این ضعف مهارتی و فاصله بین دانشگاه و صنعت کم شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.