صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تخریب یک خانه برسر کارگری در شرق تهران
تخریب یک خانه برسر کارگری در شرق تهران

تخریب یک خانه برسر کارگری در شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش ناگهانی یک خانه دو طبقه در حال تخریب در شرق تهران خبر داد.

ریزش آوار

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: وقوع حادثه ریزش آوار در یک ساختمان قدیمی ساعت ۱۳:۵۶ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری، نبش خیابان ۲۰۰ اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حادثه در یک خانه دو طبقه قدیمی رخ داده و هشت کارگر افغانستانی در حال تخریب این ساختمان بودند که ناگهان بخش زیادی از این ساختمان تخریب شده است.

ملکی با بیان اینکه هفت کارگر دچار آسیب‌دیدگی سطحی شده بودند، گفت: یک نفر از کارگران نیز بیش از نیمی از بدنش در زیرآوار مانده بود که عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن‌سازی محل اقدام به خارج کردن این کارگر از زیر آوار کرده و او در حالی که دچار آسیب‌دیدگی در نقاط مختلف بدن شده بودند، برای درمان در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند و هفت کارگر دیگر نیز خدمات درمانی را به شکل سرپایی دریافت کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، در ساعت ۱۴:۳۰ به عملیات خود خاتمه دادند و محل را به مالک و عوامل شهرداری تحویل دادند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.