صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / وضعیت نامناسب جاده‌ای در تونل کندوان و پیچ سرهنگ/ ترافیک سنگین پس از ساعت‌ها روان می‌شود

مدیرکل راهداری البرز به ایسنا گفت

وضعیت نامناسب جاده‌ای در تونل کندوان و پیچ سرهنگ/ ترافیک سنگین پس از ساعت‌ها روان می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز ضمن تشریح آخرین وضعیت تونل کندوان و به ویژه پیچ سرهنگ اظهار کرد: به دلیل وقوع دو بهمن و نیز ریزش سنگ، ترافیک سنگینی در این محدوده به وجود آمده است اما به زودی و تا حدود ۳۰ دقیقه دیگر مسیر روان خواهد شد.

 برف و کولاک

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل وقوع دو بهمن و نیز ریزش سنگ ترافیک سنگینی در تونل کندوان و نیز پیچ سرهنگ به وجود آمده است، گفت: در سه لاین مسیر ترافیک وجود دارد و ماشین‌های امدادی در ترافیک جاده‌ای قرار گرفته‌اند اما با تلاش‌های صورت گرفته از یک طرف برای ماشین‌های امدادی گذر ایجاد کرده‌ایم تا به نزدیکی تونل کندوان برسند و به زودی شاهد روان شدن مسیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: متأسفانه علی‌رغم هشدارهای ارائه شده از صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد جوی، همچنان شاهد تردد خودروهای مختلف بدون زنجیر چرخ هستیم و به همین دلیل نیز ترافیک شدیدی در این منطقه به وجود آمده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه از صبح امروز دو بهمن و نیز ریزش سنگ در حوزه مازندران رخ داده است، خاطرنشان کرد: وضعیت نامناسبی به دلیل شرایط جوی به وجود آمده است و علی‌رغم نمک‌پاشی صورت گرفته در پیچ سرهنگ گره ترافیکی به وجود آمده و نیروهای امدادی در تلاش هستند که خود را به این نقطه برسانند.

جهانی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون تلفاتی نداشته‌ایم و از مردم درخواست می‌کنیم که بدون زنجیر چرخ در چنین شرایط جوی تردد نکنند و به هشدارهای سازمان راهداری توجه داشته باشند. ما همواره چهارشنبه‌ها با چنین مشکلی مواجه هستیم و در زمانی که شرایط نامساعد جوی حاکم باشد این وضعیت بدتر می‌شود. از تمامی مسافران درخواست می‌کنیم که حداکثر شرایط ایمنی را داشته باشند و حتی‌الامکان از تردد در چنین روزهایی پرهیز کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، پس از بارش سنگین برف و کولاک و با توجه به اینکه بیشتر خودروها در محور کرج چالوس فاقد زنجیر چرخ هستند؛ این امر موجب اختلال در تردد شده است و به همین دلیل جهت تخلیه بار ترافیکی، ورود به این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمک به اشتغال زنان با صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری

به گزارش کسب و کار نیوز ، اشتغال و بیکاری از جمله موضوع های اساسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.