صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / هنوز اصلاح ساختار بودجه آماده نیست

لاریجانی در پاسخ به اخطار پورابراهیمی:

هنوز اصلاح ساختار بودجه آماده نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز اصلاحیه ساختار بودجه آماده نیست، گفت که مقام معظم رهبری فرمودند که بعد از تصویب بودجه حداکثر ظرف چهار ماه اصلاح ساختار بودجه انجام شود.

علی لاریجانی رییس

به گزارش کسب و کار نیوز، علی لاریجانی در جلسه علنی نوبت سوم امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی جزئیات بودجه ۹۸ در پاسخ به اخطار پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی درباره لزوم اصلاح ساختار بودجه قبل از پایان بررسی آن در مجلس گفت: اگر استناد شما و فرمایش مقام معظم رهبری است ایشان فرمودند که بعد از تصویب بودجه این امر حداکثر ظرف چهار ماه صورت گیرد و اگر لازم بود دولت اصلاحیه دهد. لذا در حال حاضر اصلاح ساختار بودجه آماده نیست.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان در توضیح اخطار خود گفت: بعد از ارائه بودجه ۹۸ مقام معظم رهبری نکاتی را درباره اصلاح شکلی و محتوایی بودجه مطرح کرده‌اند چون بودجه ارائه شده تفاوتی با سنوات گذشته نداشت.

وی افزود: نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری برای تحول در ساختار بودجه لحاظ نشده است. در جلسه شورای عالی هماهنگی قوا هم رئیس‌جمهور مطرح کرد که چهار ماه فرصت برای اصلاح می‌خواهد. اکنون در ساعات پایانی بررسی بودجه هستیم. باید قبل از اتمام آن اصلاحات صورت گیرد تا فرصت از دست نرود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.