صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / زنان چندبرابر یک مرد باید کار کنند تا دیده شوند
زنان چندبرابر یک مرد باید کار کنند تا دیده شوند

زنان چندبرابر یک مرد باید کار کنند تا دیده شوند

جمعی از مشاوران و مدیران زن مجموعه وزارت رفاه در نشست هم اندیشی با وزیر رفاه، به بیان دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی خود پرداختند.

زنان سرپرست خانوار

به گزارش کسب و کار نیوز، در نشست هم اندیشی مشاور امور زنان و خانواده و بانوان مدیرکل ستادی و سازمانهای تابعه با وزیر رفاه که در وزارت رفاه برگزار شد، وحیده نگین،مشاور وزیر رفاه با بیان اینکه جامعه هدف ما در حوزه زنان و خانواده بسیار گسترده است گفت: از یک سو زنان کارگر و از سوی دیگر زنان تعاونگر را داریم.

وی افزود: همچنین وزارت رفاه باید به جامعه زنان تحصیلکرده و ایجاد اشتغال برای آنها توجه کند. علاوه بر این جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی و زنان سرپرست خانوار که اگر نگاه تخصصی و فوری به درخواست های آنها نشود می‌تواند منجر به بروز پدیده‌ها و آسیب های اجتماعی شود.

نگین ادامه داد: مشاوران زنان حضور فعالی در سیاست گذاری‌های حوزه زنان دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز، کاشی از واحد اشتغال سازمان بهزیستی با اشاره به ضرورت صیانت از اشتغال معلولان و زنان گفت: سازمان ما تسهیلگری شغل را دنبال می‌کند و اقداماتی را برای افزایش جذب و جلوگیری از ریزش شغلی دارد اما در حال حاضر با خطر ریزش شغلی بیش از ۱۰ هزار نفر روبروییم و درخواست ما این است که مشاغلی که با رنج و زحمت از پنج سال قبل ایجاد شده تمهیداتی فراهم شود.

بریمانی، رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی نیز با بیان اینکه کشور ما چهره‌ای مردانه دارد گفت: چه در قانون گذاری و چه در دولت اگر قرار باشد زنی در پستی قرار بگیرد باید چندبرابر یک مرد کار کند تا دیده شود. نباید به جنسیت نگاه کرد. شایسته سالاری حرف اول را می زند. باید کمک کرد تا زنان توانمند در پست‌های سیاست گذاری قرار بگیرند و اینگونه قطعا جامعه ضرر نخواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.