صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / قوامی: طرح موضوع استعفا موجب خوشحالی بدخواهان و ایجاد یاس در جامعه می‌شود
قوامی: طرح موضوع استعفا موجب خوشحالی بدخواهان و ایجاد یاس در جامعه می‌شود

قوامی: طرح موضوع استعفا موجب خوشحالی بدخواهان و ایجاد یاس در جامعه می‌شود

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که عده‌ای در شرایط کنونی با یک استعفا می‌خواهند نسبت به دوران خود و مسئولیت خود پاسخگو نباشند، تاکید کرد: طرح موضوع استعفا موجب خوشحالی بدخواهان و ایجاد یاس در جامعه می‌شود.

هادی قوامی

به گزارش کسب و کار نیوز، هادی قوامی در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت بعد از ظهر امروز مجلس بیان کرد: مجلس شورای اسلامی به هیئت دولت و به تک تک وزرا رأی می‌دهد که در ارتباط با وظایفی که دارند اقدام و عمل کنند و به مجلس و در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

وی افزود: این روالی که اکنون ایجاد شده مشکلاتی را ایجاد کرده است. در این شرایط سخت اقتصادی که هم مجلس و هم دولت باید در خط مقدم باشند و خودشان را وقف منافع نظام کنند این سوال مطرح می‌شود که چرا از استعفا استفاده می‌کنند و با این استعفا دیگر نسبت به مسئولیتهای خود پاسخگو نمی‌شوند و هنگامی هم که مسئول بعدی در این شرایط بخواهد کار خود را شروع کند برای مدتها همه تقصیرها و گناه را به گردن مسئول قبل می‌اندازند.

قوامی تاکید کرد: این موضوع به شأن و جایگاه مجلس آسیب می‌زند ما نمایندگان که مظهر اراده جامعه هستم باید در مقابل این اتفاقات پاسخگو باشیم و مسائل را برای مردم شفاف کنیم تا بتوانیم در این شرایط بر مشکلات فایق بیاییم.

وی در پایان بیان کرد: از تولید داخلی حمایت کنیم تقاضا دارم در زمان بررسی بودجه تمام تلاش انجام شود که حمایت از تولید داخلی مورد توجه همه باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.