صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تشکیل کارگروهی در مجلس برای اجرایی شدن تعهدات خودروسازان
تشکیل کارگروهی در مجلس برای اجرایی شدن تعهدات خودروسازان

رییس کمیسیون اصل نود خبر داد

تشکیل کارگروهی در مجلس برای اجرایی شدن تعهدات خودروسازان

‌ رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از تشکیل کارگروهی در کمیسیون اصل نود برای اجرایی شدن تعهدات خودروسازان خبر داد.

خودرو

به گزارش کسب و کار نیوز، داوود محمدی در حاشیه جلسه عصر امروز (سه شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز کمیسیون اصل نود درباره گرانی خودرو و برخی اقلام گفت: همان طور که می‌دانید پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود در ارتباط با گرانی خودرو و عدم تعهد خودروسازان مطرح است.

وی ادامه داد: با وجود این که مجلس در حال بررسی بودجه است اما ما این پرونده را در دستور کار قرار دادیم و از وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسی کل کشور، معاونت حقوقی رئیس جمهوری و اعضای کمیسیون اصل نود مجلس دعوت کردیم در این جلسه حضور داشته باشند.

این نماینده مجلس گفت: در این جلسه دغدغه‌های مردم به مسؤولان منتقل شد. روند خوبی در خودروسازی آغاز شده و ظرفیت تولید دو برابر شده و در جلسه امروز تاکید شد که این روند ادامه پیدا کند، زیرا ما هر چه قدر تولیداتمان افزایش پیدا کند زودتر می‌توانیم تعهدات خود را عملیاتی کنیم.

محمدی افزود: نکته بعدی این بود که خودروسازان از قبل تعهداتی به مردم داشتند که به تأخیر افتاده لذا باید فروش فوری را در حداقل زمان انجام دهند و به تعهداتی که از قبل در این خصوص داشته‌اند جامه عمل بپوشانند.

وی در پایان گفت: بنا شد کارگروهی در این باره در کمیسیون اصل نود تشکیل شود تا بر جاری و ساری شدن تعهدات، نظارتی وجود داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.