صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / ایجاد بستر مناسب برای صاحبین ایده و تیم‌های استارت‌آپی
ایجاد بستر مناسب برای صاحبین ایده و تیم‌های استارت‌آپی

دومین شعبه پارک فناوری پردیس بانام کارخانه نوآوری "های‌وی" تاسیس شد

ایجاد بستر مناسب برای صاحبین ایده و تیم‌های استارت‌آپی

پس از تأسیس و راه‌اندازی شعبه اول پارک فناوری پردیس با نام کارخانه نوآوری آزادی، شعبه دوم این پارک نیز تحت عنوان کارخانه نوآوری"‌های وی" به‌طور رسمی تأسیس شد و پس از عملیات بازسازی و تجهیز، فعالیت خود را از اوایل سال آینده با تمام ظرفیت آغاز خواهد نمود.

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی عظیمیان مدیر امور شعب پارک فناوری پردیس ضمن بیان مطلب بالا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فرصت بسیار مناسبی برای حضور صاحبین ایده و تیم‌های استارت‌آپی در فضاهای کاری اشتراکی داخل کارخانه فراهم‌شده است و همچنین امکان حضور شتابدهنده ­ها، سرمایه­ گذاران خطرپذیر و فرشتگان کسب‌وکار، شرکت­های خدمات مشاوره، مربیان و منتورها و افراد آزادکار (فری‌لنسر) نیز میسر می‌باشد. وی افزود: فرصت هم‌افزایی بین استارت‌آپ‌ها، استفاده از خدمات مربیان مجرب، ارتباط با شبکه سرمایه‌گذاران، صندوق‌ها و سرمایه‌گذاری جسورانه، بخشی از حمایت‌های این کارخانه از استارتاپها است.
او ادامه داد: خدمات و امکانات رفاهی از قبیل کافه، رستوران، اتاق‌های جلسات و… از جمله مزایای فراهم‌شده برای حضور استارت‌آپ‌ها در کارخانه نوآوری های‌وی می‌باشد.
عظیمیان در خاتمه گفت: تیم‌های استارت‌آپی پس از طی نمودن فرآیند عضویت و استقرار در کارخانه، مشمول بخشی از مزایای عضویت در پارک بوده و از حمایت‌های مربوطه بهره‌مند خواهند شد. شایان ذکر است، کارخانه نوآوری های‌وی در زمینی به ابعاد حدوداً ۵۰۰۰ مترمربع و در حوالی میدان نوبنیاد تهران با همکاری باشگاه کارآفرینی تیوان تأسیس‌شده است. متقاضیان عضویت و حضور می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۶۸۰۴۶ تماس حاصل نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.