چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / افتتاح ۴ پروژه سرمایه گذاری و تجهیزات استراتژیک بندر چابهار
افتتاح ۴ پروژه سرمایه گذاری و تجهیزات استراتژیک بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

افتتاح ۴ پروژه سرمایه گذاری و تجهیزات استراتژیک بندر چابهار

چابهار_ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری چهار پروژه سرمایه گذاری و تجهیزات استراتژیک در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار داشت : چهار پروژه سرمایه گذاری و تجهیزات استراتژیک بندر چابهار عصر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مهمانان داخلی و خارجی به بهره برداری رسید.
وی افزود : ساختمان شماره یک عملیاتی اسکله های بندر شهید بهشتی چابهار با زیربنای ۶۳۰ متر مربع و هشت دستگاه مکنده با ظرفیت ۶۰۰ تن بر ساعت، محصول مشترک آلمان و ماشین سازی اراک با قابلیت تخلیه کشتی های پست پاناماکس ۱۵۰ هزار تنی با بیش از ۱۶ میلیون یورو نیز امروز افتتاح شد.
وی ادامه داد: طرح افزایش ظرفیت آب شیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار با سرمایه گذاری شرکت فنی و مهندسی اقلیم پهلوان در زمینه نصب دستگاه هایRO و تولید آب شرب با ظرفیت تولید دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب در شبانه روز نیز با حضور دکتر اسلامی به بهره برداری رسید.
به گفته این مسئول احداث و تجهیز درمانگاه به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه و متراژ هزار متر مربع با مدت قرارداد ۹ ماه و اشتغالزایی ۶۵ نفر از دیگر طرح هایی است که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مهمانان خارجی و داخلی همایش بین المللی توسعه چابهار افتتاح شد.
لازم به ذکر است کاشت ۵۰ اصله نهال توسط نمایندگان کشورهای شرکت کننده و مسئولان استانی و کشوری با عنوان پیوند سبز از دیگر اقداماتی است که امروز انجام شد.
همزمان با افتتاح ساختمان عملیاتی اسکله های بندر شهید بهشتی، عملیات تخلیه و بارگیری محموله صادراتی کشور افغانستان به مقصد هندوستان با دستور وزیر محترم راه و شهرسازی صورت پذیرفت. و به مناسبت همایش بین المللی توسعه چابهار (هفتم اسفند) بوق کشتی ۷ بار به صدا درآمد.

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.