صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / محمدی: چرا مدیران در انجام کار ساده‌ای چون توزیع گوشت عاجز هستند؟

محمدی: چرا مدیران در انجام کار ساده‌ای چون توزیع گوشت عاجز هستند؟

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم بیان کرد: اقشار متوسط و ضعیف جامعه برای تامین مایحتاج ضروری، گوشت و مرغ که قیمت آن به شدت افزایش پیدا کرده است با مشکلات جدی روبرو هستند، توزیع غلط این اقلام موجب ایجاد صف‌های طولانی و لطمه زدن به کرامت مردم شده است.

داود محمدی نماینده قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس، بیان کرد، حدود ۲۰ روز به عید باقی است؛ اقشار متوسط و ضعیف جامعه برای تامین مایحتاج ضروری، گوشت و مرغ که قیمت آن به شدت افزایش پیدا کرده است با مشکلات جدی روبه رو هستند، توزیع غلط این اقلام موجب ایجاد صف‌های طولانی و لطمه زدن به کرامت مردم شده است.

وی افزود: چرا مدیران در انجام کار ساده‌ای چون توزیع مرغ و گوشت و نظارت بر افزایش بی‌رویه قیمت‌ها عاجز هستند؟ چرا وضع قیمت خودور به این میزان اسف بار است؟ اگر خودروسازان به دلیل کمبود قطعه در تحویل خودروهایی که از ماه‌ها پیش ثبت نام شده ناتوان هستند چگونه است برای فروش فوری مشکلی ندارند؟ برای این یک بام و دو هوا چه پاسخی دارند؟

نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: آقای رییس جمهور مسئول سامان دهی وضع نابه سامان اشتغال، تعدیل و اخراج کارگران زحمت کش در آستانه عید نوروز، گرانی و تورم افسارگسیخته و کاهش شدید قدرت خرید مردم چه کسی است؟ چرا مسئولین اجرایی به وظایف خود عمل نمی‌کنند؟ چه پاسخی برای مردم دارید؟ چگونه می‌توان در پیش این مردم سربلند کرد؟

محمدی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: الوند یکی از پرجمعیت‌ترین و مهم‌ترین شهرهای استان فاقد یک بیمارستان دولتی است، ضرورت دارد با فوریت نسبت به احداث بیمارستان دولتی در این شهر اقدام شود، عملیات اجرایی بیمارستان شهدای آب یک به صورت فوری آغاز شود، بیمارستان شهر محمدیه و مهرگان مورد رسیدگی قرار گیرد، در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان و کاهش تبعیض‌های موجود از دولت تقضای اقدام جدی داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.