صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سهرابیان: قایقرانی به روزهای خوش گذشته برمی‌گردد/ به محبت وزارت و کمیته نیاز دارم
سهرابیان: قایقرانی به روزهای خوش گذشته برمی‌گردد/ به محبت وزارت و کمیته نیاز دارم

سهرابیان: قایقرانی به روزهای خوش گذشته برمی‌گردد/ به محبت وزارت و کمیته نیاز دارم

رئیس جدید فدراسیون قایقرانی گفت: قطعاً کارمان را توانمند، انجام می‌دهیم و فدراسیون به دوران خوشش برمی‌گردد که به تن آسیایی‌ها می‌اندازد.

علیرضا سهرابیان

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا سهرابیان پس از پایان مجمع انتخاباتی قایقرانی بیان کرد: مجمع با صبر دوستان تمام شد. من مربی، سرمربی، مدیر تیم‌های ملی، ورزشکار، دبیر و نایب رئیس بودم و امیدوارم لیاقت داشته باشم به ورزشکاران با دستان پینه بسته قایقرانی کمک کنم. همچنین به فکر ورزشکاری باشم که از جان و دلش تلاش می‌کند و آنها را به سمت جلو پیش ببرم.

سهرابیان در مورد اینکه کار سختی در قایقرانی دارد گفت: کار سختی ندارم. هیأت‌ها محبت کردند و پشت من هستند. وقتی حامیانی مثل هیأت‌ها داشته باشیم قطعاً توانمند کارمان را انجام می‌دهیم و فدراسیون به دوران خوشش برمی‌گردد که به تن آسیایی‌ها می‌اندازد. البته من به محبت وزارت و کمیته هم نیاز دارم.

سهرابیان همچنین درباره مذاکره با اسپانسرها تاکید کرد: حامیان به صورت مکتوب اسناد خود را فرستاده‌اند و من مذاکراتی با اسپانسرها داشته‌ام. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم دست این فدراسیون را بگیرند و همه دست به دست هم بدهند تا ورزشکاران آینده خوبی را رقم بزنند و موفقیت کسب کنند.

او در مورد اینکه قایقرانی مسابقات زیادی را سال آینده پیش‌رو دارد، عنوان کرد: برنامه به‌روز مسابقات به ویژه کسب سهمیه المپیک مشخص شده است. امیدواریم با بودجه مشخص به همه برنامه‌ها برسیم. البته باید اولویت‌بندی هم صورت بگیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.