صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آخرین وضعیت پروژه تجمیع ساختمان‌های دانشگاه خواجه نصیر
آخرین وضعیت پروژه تجمیع ساختمان‌های دانشگاه خواجه نصیر

رییس دانشگاه تشریح کرد

آخرین وضعیت پروژه تجمیع ساختمان‌های دانشگاه خواجه نصیر

رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر اینکه پروژه تجمیع ساختمان‌های این دانشگاه در مرحله موافقت نهایی قرار دارد، گفت: قرار است دولت قبل از اتمام سال جاری حدود۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرایی کردن این پروژه پرداخت کند.

علی خاکی صدیق رییس دانشگاه خواجه نصیر

دکتر علی خاکی صدیق در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت پروژه تجمیع ساختمان‌های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه جلسه اخیر ما با مسئولان وزارت دفاع نتایج خوبی به همراه داشت و در حال رایزنی با این وزاتخانه هستیم تا بر اساس آن قبل از اتمام سال تحصیلی جدید بتوانیم نشستی مشترک با وزرای دفاع و علوم برگزار کنیم تا در این نشست جزئیات برنامه تجمیع و انتقال آن به یکی از زمین‌های ارتش اعلام شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر موافقت‌های کلی با وزارت دفاع در زمینه اختصاص زمینی از طرف این وزاتخانه صورت گرفته است و منتظر موافقت نهایی در این هستیم وفعلاً در اجرای این پروژه با مشکلی مواجه نشدیم و فقط فرایند این تصمیم طولانی است.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی خاطر نشان کرد: معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستورات خوبی در خصوص پیگیری پروژه تجمیع ساختمان‌های دانشگاه صادر کرده‌اند به همین دلیل روند خوبی در اجرای این تصمیم در حال طی شدن است.

دکتر خاکی صدیق اظهار کرد: گزارش خوبی از برنامه تجمیع ساختمان‌های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از سوی دکتر نمکی در زمان تصدی پست معاونت امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و قبل از ورود ایشان به وزارت بهداشت تدوین شد و بر اساس آن قرار است حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه برای اجرای این پروژه اختصاص یابد که امیدواریم این بودجه تخصیص یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.