صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / پیشرفت ٩٨ درصدی جاده دسترسی به واحدهای عملیاتی پارسی
پیشرفت ٩٨ درصدی جاده دسترسی به واحدهای عملیاتی پارسی

در راستای عمل به مسئولیت‎های اجتماعی آغاجاری محقق شد

پیشرفت ٩٨ درصدی جاده دسترسی به واحدهای عملیاتی پارسی

شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری برای عمل به مسئولیت‎های اجتماعی خود جاده دسترسی به واحدهای عملیاتی پارسی و روستاهای همجوار را احداث کرده است که با پیشرفت ۹۸ درصدی، در آستانه بهره‎برداری قرار دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, ابراهیم پیرامون، مدیرعامل این شرکت گفت: در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات‌رسانی به کارکنان و روستاهای همجوار تاسیسات عملیاتی، احداث این جاده که به طول ١٠ کیلومتر درسال ٩۶ آغاز شده بود، با استفاده از امکانات داخلی و مشارکت بخش خصوصی در مرحله پایانی قرار دارد و در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این پروژه در ٢٢ بهمن سال گذشته با حضور استاندار خوزستان، جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران شهرستان بهمئی کلنگ‌زنی شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده با پیشرفت ٩٨ درصدی در اسفند امسال راه‌اندازی می‌شود.
وی با بیان اینکه پروژه مذکور افزون بر تسهیل و بی‌خطرسازی عبور و مرور کارکنان واحدهای طرح اقماری پارسی کلاستر و پارسی دره نی، سبب کاهش بُعد مسافت این واحدها تا محل مجتمع اقامتی می‌شود، یادآور شد: حدود ۱۰ روستا از شهرستان‌های رامهرمز و بهمئی از جاده‌ای مناسب برخوردار خواهند شد و تردد وسایط نقلیه و دسترسی به شهرهای باغملک، رامهرمز و بهمئی تسریع می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.