صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رئیس فدراسیون تنیس: وزیر من را نخواهد با یک اشاره می‌روم
رئیس فدراسیون تنیس: وزیر من را نخواهد با یک اشاره می‌روم

گذشت شش ماه از برگزاری ثبت نام انتخابات تنیس

رئیس فدراسیون تنیس: وزیر من را نخواهد با یک اشاره می‌روم

شش ماه از ثبت نام کاندیداها برای انتخابات فدراسیون تنیس گذشت اما هنوز تکلیف برگزاری مجمع این فدراسیون مشخص نیست.

تنیس

به گزارش کسب و کار نیوز درباره بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون تنیس و اینکه ممکن است وزارت ورزش دوباره بخواهد ثبت نام از کاندیداها را انجام دهد، بیان کرد: ما هنوز منتظر نظر وزارت ورزش و جوانان هستیم. اما با توجه به اینکه دو کاندیدا برای انتخابات وجود دارد و به نظر می‌رسد که صلاحیت‌هایشان تأیید شده است، منتظر نظر وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات هستیم. اینکه ثبت نام مجدد انجام شود در صورتی است که ثبت‌نام‌ها انجام نشده باشد یا صلاحیت‌ها تأیید نشده باشند و شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم نباشد. اما تمام این کارها در موعد مقرر انجام شده است و طبق اعلام آقای اسبقیان هم انتخابات تک کاندیدا نیست.

شایسته در مورد حرف و حدیث‌هایی مبنی بر اینکه گفته می‌شود که وزارت ورزش و جوانان شایسته را نمی‌خواهد، گفت‌: طبیعی است که در مورد هر اتفاقی حرف و حدیث‌هایی مطرح شود. اگر وزارت ورزش و جوانان مجید شایسته را نمی‌خواست حداقل به خودش بیان می‌شد. نکته بعدی این است که وقتی وزیر ورزش و جوانان برای من حکم سرپرستی صادر می‌کند نشان دهنده اعتمادی است که به من دارد و اگر من را نمی‌خواست طبیعی بود که این اتفاق رخ نمی‌داد و این اظهار نظر صحیح نیست چرا که رابطه خانواده تنیس با وزارت ورزش و جوانان رابطه خوب و منطقی است. نشان دهنده این تعامل خوب این است که تنیس به بازی‌های داخل سالن، کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی اعزام شد. شاید روابط خوب و منظمی که بین فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید و بخواهند چنین تجزیه و تحلیل‌هایی داشته باشند. ارتباط ما در یک سطح بسیار خوبی قرار دارد. اجازه هم نمی‌دهیم با این اظهار نظرهای نادرست این روابط دچار خدشه شود.

او در پاسخ به این سوال که شاید برخی از افراد در بدنه وزارت ورزش و جوانان او را نخواهند، تصریح کرد: طبیعی است در جامعه ما افرادی حضور دارند که موافق یا مخالف هستند. البته برخی از افراد هستند که با غرض قضاوت می‌کنند و فکر می‌کنند چون خودشان را در رأس کار نیستند مشکلاتی وجود دارد و احساس می‌کنند که باید خودشان در کار باشند. خانواده تنیس این افراد را می‌شناسند و این افراد هیچ گاه جایگاه خود را در این خانواده پیدا نکرده‌اند. به نظر می‌رسد برخی‌ها شاید دوست ندارند روابط خوب و نزدیکی که بین ما، سلطانی فر و صالحی امیری وجود دارد را ببینند. شاید موجب ناراحتی آنها شده است و این برداشت را را داشته‌اند که شاید وزارت ورزش و جوانان شایسته را نخواهد. من بارها گفته‌ام که اگر حس کنم وزارت ورزش و جوانان حضور مجید شایسته را نمی‌خواهند با تک اشاره‌ای خواهم رفت که مبادا با حضورم خانواده تنیس دچار مشکل شود.

شایسته در مورد گلایه‌هایی که نسبت به کیفیت برگزاری جام حذفی وجود داشت نیز خاطر نشان کرد: طبیعی است چون ۱۰۷ تیم در این مسابقات شرکت کردند و ما سعی کردیم قطعاً نقاط ضعفی هم وجود دارد و من آنها را نه رد می‌کنم و نه تکذیب، بلکه تجربه گرانبهایی است که برای سالیان بعد و باید این نقاط ضعف را بر طرف کنیم. برخی از افراد در حین مسابقه با من تماس گرفتند و نکات را گفتند که تلاش کردیم تا آن جایی که می‌توانیم حل کنیم. بقیه موارد را هم دوستان یادداشت کرده‌اند تا برای سال‌های بعد بر طرف شود، ولی باید این را قبول کنیم که مدیریت ۱۰۷ تیم کار بسیار سختی است و تلاش می‌کنیم که برای سال‌های آتی با ضعف کمتری مسابقات را برگزار کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.