صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / پذیرش ۶۰۰ معتاد در کهریزک
پذیرش ۶۰۰ معتاد در کهریزک

پذیرش ۶۰۰ معتاد در کهریزک

معاون توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی استان تهران از افتتاح مرکز نگهداری، درمان و ساماندهی معتادان «شهید زیادیان» در منطقه شهر ری تهران خبر داد و گفت: این مرکز با ظرفیت ۴۰۰ نفر آغاز به کار کرده است.

پاکسازی خیابان مولوی، شوش و هرندی از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر

فرزانه جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مرکز مهر سروش (کهریزک) از نهم بهمن ماه امسال شروع به فعالیت کرده است، گفت: غربالگری معتادان نیز در خود این مرکز انجام می‌شود و در حال حاضر حدود ۶۰۰ بیمار در این مرکز پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه فرایند درمان این معتادان بر اساس پروتکل‌های سازمان بهزیستی بین یک تا ۳ ماه است، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، تیم درمان مستقر در مرکز شامل پزشکان و مسئولان فنی مرکز، روان شناسان و… نظر تخصصی درباره لزوم تمدید این زمان می‌دهند و پس از این مرحله نیز با حکم قاضی این مدت زمان قابل تمدید است.

معاون توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی استان تهران در ادامه از افتتاح مرکز نگهداری، درمان و ساماندهی معتادان «شهید زیادیان» با همکاری قرارگاه جوادالائمه سپاه محمد رسول‌الله (ص) خبر داد و گفت: این مرکز در محدوده شهر ری با ظرفیت اسمی ۴۰۰ نفر افتتاح شده است اما در حال حاضر ۱۰۰ نفر را پذیرش کرده است. غربالگری این معتادان در مرکز شهید باهنر سازمان بهزیستی انجام شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.