صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مسی‌گر: یک قهرمانی جهان به تیم ملی بدهکارم/ تصور راحت قهرمان شدن در آسیا اشتباه است
مسی‌گر: یک قهرمانی جهان به تیم ملی بدهکارم/ تصور راحت قهرمان شدن در آسیا اشتباه است

مسی‌گر: یک قهرمانی جهان به تیم ملی بدهکارم/ تصور راحت قهرمان شدن در آسیا اشتباه است

بازیکن با تجربه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید شرایط تیم ملی در مسابقات جام بین قاره‌ای از شرایط الان تیم ملی بهتر بوده است.

مسلم مسی‌گر

مسلم مسی‌گر، بازیکن با تجربه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار بود بعد از مسابقات بین قاره‌ای در کشور برزیل یک اردوی تدارکاتی برگزار کنیم که به خاطر مشکلات مالی فدراسیون و کلاً کشور، نتوانستیم به برزیل برویم. این اردو می‌توانست به ما خیلی کمک کند. فوتبال ساحلی بازی کردن در زمستان خیلی سخت است اما خدا را شکر به خاطر شرایط آب و هوایی شهرهای بوشهر و بندرعباس توانستیم چند اردوی خوب را در این دو شهر برگزار کنیم. شرایط تیم خوب است. احمدزاده و پیرامون هم که مصدوم هستند، ۹۵ درصد مصدومیتشان بر طرف شده است و به تیم اضافه می‌شوند.

او درباره مسابقات قهرمانی آسیا که اسفند ماه امسال در کشور تایلند برگزار می‌شود هم بیان کرد: نسبت به جام بین قاره‌ای فشار بیشتری روی ما وجود دارد چون در آن زمان چند جوان به تیم اضافه شده بودند و انگار انتظارات کمتر بود اما الان نه مردم و نه خود ما به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نیستیم. ما می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم اما هدف اصلی ما مسابقات جام جهانی است. ان‌شاءالله که در وهله اول به این مسابقات راه پیدا کنیم و بعد از آن بتوانیم در جام جهانی از مقام دوم‌مان در رنکینگ جهانی دفاع کنیم.

بازیکن تیم ملی اضافه کرد: شاید الان شرایط ما مثل مسابقات بین قاره‌ای نباشد. در آن زمان تازه لیگ تمام شده بود و یک اردوی خوب در پرتغال برگزار کرده بودیم و با ۱۰۰ درصد توانمان به مسابقات رفتیم. این فقط حرف نیست و به نوعی نگاه کل بازیکنان است که شاید شرایط ما مثل مسابقات بین قاره‌ای نباشد. امیدوارم خدا به ما کمک کند. این گونه نیست که ما راحت در آسیا قهرمان شویم. همه تیم‌ها در حال کار کردن هستند. تیم‌هایی مثل امارات، ژاپن و تیمی مثل عراق هم می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند. شاید ما از نظر فنی از بقیه تیم‌ها بهتر باشیم اما فشار قهرمانی روی تیم ماست و باید این فشار را کنترل کنیم. این تصور که قهرمانی ما راحت به دست بیاید یا دیگر تیم‌ها را با اختلاف ببریم اشتباه است.

او در مورد رؤیای اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی یعنی قهرمانی جهان هم بیان کرد: هدف ما قهرمانی جهان است. بهترین نتیجه ما در جام‌جهانی مقام سوم است هرچند که می‌توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. به نظر من مقابل برزیل نتیجه گرفتن کمی سخت است. امیدوارم در جام‌جهانی، برزیل را در فینال ملاقات کنیم و ان‌شاءالله هر چه داریم در بازی فینال به نمایش بگذاریم. من و احمدزاده که سال‌های آخر فوتبالمان است یک قهرمانی جهان به تیم ملی بدهکار هستیم که ان‌شاءالله این را محقق می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.