صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / حضور پررنگ ایران و هندی‌ در فینال تورنمنت بوکس چابهار

حضور پررنگ ایران و هندی‌ در فینال تورنمنت بوکس چابهار

در پایان مسابقات مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت بین‌المللی بوکس جام مکران در چابهار، ایران با ۱۱ نماینده و هند با ۵ نماینده بیشترین بوکسور را در فینال این رقابت‌ها دارند که شانس آن‌ها برای قهرمانی را بیشتر از همه تیم‌ها می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت بین‌المللی بوکس چابهار (جام مکران) از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) ششم اسفند ماه ۱۳۹۷ با برگزاری ۲۰ دیدار به میزبانی سالن وَرنا پیگیری شد که در پایان ۲۰ بوکسور در اوزان مختلف راهی مرحله نهایی شدند که تیم‌های ملی ایران و هند با داشتن یازده و پنج نماینده در مسابقات فینال، از شانس بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها برای قهرمانی در این مسابقات برخوردار هستند.

در نخستین بازی امروز، ناصر جعفری از تیم‌ چابهار و “دین‌مخمد ایبراگیموف” از  تیم‌ ملی قزاقستان در وزن ۴۶-۴۹ کیلوگرم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، بوکسور میزبان مقابل حریف خود به برتری رسید تا راهی فینال شود. در دیگر بازی این وزن نیز “دیپاک” از تیم ملی هند مقابل مالک عماری از تیم امید ایران به برتری رسید تا دیگر فینالیست این وزن باشد.

در وزن ۵۲ کیلوگرم نیز، امید احمدی‌صفا از تیم چابهار و “پولیپال لالیت‌ها” از هند توانستند مقابل مجتبی زارعیان از تیم سیستان و بلوچستان و “تابامو ماروین” از فیلیپین به برتری رسیده و فینالیست شوند.

در وزن ۵۶ کیلوگرم، سجاد محمدپور بوکسور تیم چابهار با شکست دادن محمد کاسپور از تیم سیستان و بلوچستان فینالیست شد و در ادامه نیز، “کالژانوو نوربول” از قزاقستان با پیروزی مقابل “جونمیلارو اوگایر” بوکسور تیم ملی فیلیپین، دومین فینالیست این وزن شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی حبیبی از تیم چابهار و دانیال شه‌بخش از تیم امید ایران به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده امید ایران با کسب پیروزی راهی فینال شد. در ادامه، “مانیش” از تیم ملی هند و اشکان رضایی از تیم سیستان و بلوچستان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بوکسور هندی با پیروزی در این دیدار، دومین فینالیست این وزن شد.

در وزن ۶۴ کیلوگرم، مسلم مقصودی بوکسور تیم چابهار در این‌مرحله با شکست دادن “میلان فودور” از تیم ملی مجارستان فینالیست شد. همچنین باقر فرجی نیز از تیم امید ایران، توانست با شکست دادن “توکاس روهیت” از تیم ملی هند دیگر فینالیست این وزن شود.

در وزن ۶۹ کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده به دلیل عدم حضور حریفش در مبارزه نیمه‌نهایی به دلیل شکستگی دست، راهی فینال شد اما در دیگر بازی این وزن، “سینگ نگی” بوکسور قدرتمند هندی در یک مبارزه یکطرفه سپهر علی‌مرادی بوکسور تیم امید ایران را شکست داده و به فینال رسید.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، شاهین موسوی بوکسور ملی‌پوش تیم چابهار در یک مبارزه نزدیک مقابل حریف سوریه‌ای خود شکست خورد تا “احمد گولسون” نخستین فینالیست این وزن شود اما، در دیگ مبارزه این وزن سینا صفدریان از تیم امید ایران، با پیروزی مقابل “سینگ پانقال” هندی راهی فینال شد.

در وزن ۸۱ کیلوگرم، حسین دانشور از تیم چابهار معین کهرازه بوکسور سیستان و بلوچستانی را شکست داد و فینالیست شد و در ادامه هم، کیوان صفری بوکسور تیم امید ایران با پیروزی مقابل “نوریاگدی” ملی‌پوش ترکمنستان، راهی فینال شد.

در وزن ۹۱ کیلوگرم، “الدین قوسون” بوکسور تیم ملی سوریه با پیروزی مقابل احسان روزبهانی از تیم چابهار به فینال رسید و در ادامه هم “سانجیت” با شکست دادن پوریا امیری از تیم سیستان و بلوچستان، دومین فینالیست این وزن شد.

در وزن ۹۱+ کیلوگرم، ابتدا “ساتیش کومار” هندی با برتری مقابل ایمان رمضان‌پور بوکسور تیم چابهار فینالیست شد و سپس، مجید جمشیدوند از تیم امید ایران با برتری مقابل “محمد ملیاس' از تیم ملی سوریه راهی فینال شد.

اسامی بوکسورهای راه یافته به فینال این مسابقات در اوزان ده گانه، به شرح زیر است:

*وزن ۴۶-۴۹ کیلوگرم
جعفر ناصری (تیم چابهار)
دیپاک (تیم ملی هند)

*وزن ۵۲ کیلوگرم
امید احمدی‌صفا (تیم چابهار)
لالیتها پولیپالی (تیم ملی هند)

*وزن ۵۶ کیلوگرم
سجاد محمدپور (تیم چابهار)
کالژانوو نوربول (تیم ملی قزاقستان)

*وزن ۶۰ کیلوگرم
دانیال شه‌بخش (تیم امید ایران)
مانیش کاوشیک (تیم ملی هند)

*وزن ۶۴ کیلوگرم
مسلم مقصودی (تیم چابهار)
باقر فرجی (تیم امید ایران)

*وزن ۶۹ کیلوگرم
سجاد کاظم‌زاده (تیم چابهار)
سینگ نگی (تیم ملی هند)

*وزن ۷۵ کیلوگرم
احمد گولسون (تیم ملی سوریه)
سینا صفدریان (تیم امید ایران)

*وزن ۸۱ کیلوگرم
حسین دانشور (تیم چابهار)
کیوان صفری (تیم امید ایران)

*وزن ۹۱ کیلوگرم
الدین قوسون (تیم ملی سوریه)
سانجیت (تیم ملی هند)

*وزن ۹۱+ کیلوگرم
ساتیش کومار (تیم ملی هند)
مجید جمشیدوند (تیم امید ایران)

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.