صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / تورنمنت بوکس چابهار/ حضور حسین ثوری با لباس محلی در سالن وَرنا
تورنمنت بوکس چابهار/ حضور حسین ثوری با لباس محلی در سالن وَرنا

تورنمنت بوکس چابهار/ حضور حسین ثوری با لباس محلی در سالن وَرنا

تورنمنت بین‌المللی بوکس جام مکران در حال به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود که فضای این شهر بسیار امنیتی است.

حسین ثوری

به گزارش کسب و کار نیوز، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) ششم اسفند ماه ۱۳۹۷ مسابقات نیمه‌نهایی تورنمنت بین‌المللی بوکس جام مکران به میزبانی منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است تا فینالیست‌های نخستین تورنمنت بین‌المللی بوکس کشور مشخص شوند.

مسابقات جام مکران بوکس در سالن “وَرنا” منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود که یکی از مجهزترین سالن‌های ورزشی کشور است. سالن VIP و جایگاه خبرنگاران مجهز از جمله امکانات قابل توجه این سالن ورزشی است.

فدراسیون بوکس پرچم کشورهای شرکت کننده در این مسابقات را برای تبلیغ بیشتر، به همراه بنرهای تبلیغاتی در نقاطی از شهر و در میدان‌های اصلی نصب کرده است.

به دلیل حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در چابهار جهت امضای قرارداد اقتصادی، حضور مأموران نیروی انتظامی در سطح شهر پر تعداد است. با توجه به این موضوع، اکثر میدان‌ها و راه‌های اصلی شهر نیز بسته شده‌اند و همین موضوع دسترسی به سالن برگزاری تورنمنت بوکس مکران را سخت‌تر می‌کند.

برگزاری این مسابقات در استان سیستان و بلوچستان باعث شده تا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس نیز با لباس محلی در این مسابقات که در استان خود برگزار می‌شود، شرکت کند.

ایران (میزبان) الف و ب، مجارستان، ترکمنستان، پاکستان، سوریه، هند، فیلیپین و قزاقستان تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.