صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ترامپ از اینکه کره‌شمالی آزمایش تسلیحاتی ندارد “خوشحال” است
ترامپ از اینکه کره‌شمالی آزمایش تسلیحاتی ندارد “خوشحال” است

ترامپ از اینکه کره‌شمالی آزمایش تسلیحاتی ندارد “خوشحال” است

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت، تا زمانی که کره‌شمالی توقف آزمایش‌های تسلیحاتی را ادامه دهد خوشحال خواهد بود و اینکه او هیچ عجله‌ای ندارد که در زمان برگزاری دومین دیدارشان یک توافق هسته‌ای با کیم جونگ اون منعقد کند.

نشست ویتنام

به گزارش کسب و کار نیوز، رهبران آمریکا و کره‌شمالی چهارشنبه و پنج‌شنبه در هانوی، پایتخت ویتنام دیدار می‌کنند. هشت ماه پیش اولین ملاقات تاریخی آنها در سنگاپور برگزار شده بود.

در آن زمان، طرفین متعهد شدند تا برای خلع سلاح هسته‌ای کامل شبه جزیره کره اقدام کنند اما بیانیه مبهم آنها نتایج چندانی در پی نداشت و سناتورهای دموکرات‌ آمریکا و مقام‌های امنیتی به ترامپ درباره عقد قراردادی که تاثیر اندکی بر جاه‌طلبی هسته‌ای کره‌شمالی داشته باشد، هشدار دادند.

به گزارش رویترز، همزمان با آغاز سفر کیم جونگ اون برای رسیدن به ویتنام، رسانه دولتی کره‌شمالی به ترامپ هشدار داد تا به منتقدان آمریکایی که تلاش‌ها برای ارتقای روابط را مختل می‌کنند، گوش نکند.

ترامپ در آستانه عزیمت به ویتنام در واشنگتن گفت، معتقد است دیدگاهش با کیم “یکسان” است و آنها “یک رابطه بسیار بسیار خوب” ایجاد کرده‌اند. ترامپ افزود: من عجله‌ای ندارم. نمی‌خواهم کسی هم عجله کند. من نمی‌خواهم آزمایشی صورت بگیرد. تا زمانی که آزمایشی در کار نباشد، ما خوشحالیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.