صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / بدهی مالیاتی میلیاردی فدراسیون ژیمناستیک/ توضیح در مورد شرکتی که تاسیس و منحل شد
بدهی مالیاتی میلیاردی فدراسیون ژیمناستیک/ توضیح در مورد شرکتی که تاسیس و منحل شد

در مجمع فدراسیون ژیمناستیک چه گذشت

بدهی مالیاتی میلیاردی فدراسیون ژیمناستیک/ توضیح در مورد شرکتی که تاسیس و منحل شد

زهرا اینچه درگاهی در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ژیمناستیک گفت: شرکت تأسیس شده بعد از چندی منحل شد و هیچ فعالیتی حتی حساب بانکی هم نداشت.

تیم ملی ژیمناستیک

به گزارش کسب و کار نیوز صادر کرد.

در این جلسه حسابرس در مورد فعالیت شرکت پویش حرکت گفت: این شرکت با سرمایه ۱۰ میلیون ریال و با مشارکت رئیس فدراسیون، دبیر و صیفی در اداره اسناد ثبت شد که بعد از آن منحل شد.
رئیس مجمع از رئیس فدراسیون توضیح خواست که اینچه در گاهی گفت: در اواخر مرداد در اولین جلسه هیأت رئیسه برای اقتصاد جانبی که منابع مالی آن متوجه فدراسیون شود صحبت شد که در ۱۷ دی ماه این شرکت تأسیس شد. فردی که می‌توانست درآمدزایی داشته باشد مدیر شد که بعد از چندی اعلام کرد که دیگر در آن شرایط نیست و نمی‌تواند درآمدزایی کند. در نهایت در ۲۳ بهمن تصمیم به انحلال گرفتیم که در ۴ مهر منحل شد. این مؤسسه هیچ فعالیتی نداشته و حتی حساب بانکی هم برای آن افتتاح نشد.

حسابرس در خصوص بدهی مالیاتی گفت: این بدهی اثر تجمیعی سال‌های گذشته بوده که غیر بخشودگی است و قرار شده در قالب قسط بندی، بدهی‌ها پرداخت شود. بخشی از حقوق کارمندان کسر شده ولی به حساب آنها واریز نشده که ناگزیر به انجام آن هستیم.
خزانه دار هم بابت بدهی مالیاتی گفت: فدراسیون ژیمناستیک حدود ۱۸ میلیارد ریال بابت حقوق مربیان و جرایم مالیاتی از سال ۹۱ تا ۹۴، بدهی داشته که البته در سال ۹۷ توانستیم با رایزنی بخشی از آن را پرداخت کنیم. بخشی از آن مربوط به کارمندان بود که کم شده بود ولی به حسابشان واریز نشده بود. در خصوص بدهی مالیاتی هم ۱۲ میلیارد ریال بدهی داریم که راه گریزی نداریم. چون اظهارنامه مالیاتی تشکیل نشده بود و اکنون راه چاره‌ای جز پرداخت نداریم.
خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک گفت: ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون هزینه کردیم و ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون درآمد داشتیم. ۲۰۰ میلیون اختلاف وجود دارد که تعهدی و قابل پرداخت است.

خزانه دار در پاسخ به بازرس فدراسیون گفت: سال ۹۴ فدراسیون ۲۰۰ میلیون تومان به باشگاه استقلال داده و قرار بوده که ماهانه ۵۰ میلیون به فدراسیون برگردانده شود. اما اکنون بدهی استقلال به فدراسیون ۱۵۰ میلیون است که بدون هیچ سندی به استقلال داده شده اما امسال ۵۰ میلیون را هنوز پرداخت نکرده است. البته خودشان پذیرفتند که بدهکارند. در خصوص آژانس سهند که مدعی است، هیچ سندی در فدراسیون وجود ندارد. همه اسنادی هم که بود باز و بدون امضا بود.
در مورد اموال فدراسیون نیز باید بگویم ما موظف به پیگیری و حفظ آن هستیم. سه بار با بازرسی مکاتبه کردیم و چندین بار هم پیگیری کردیم اما هنوز منتظر پاسخ هستیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.