صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / وعده افزایش تولید هواپیماهای ایرباس نسبت به سال گذشته

وعده افزایش تولید هواپیماهای ایرباس نسبت به سال گذشته

شرکت هواپیماسازی ایرباس در سال جاری میلادی قصد دارد ۹۰ فروند هواپیما بیشتر از سال ۲۰۱۸ میلادی را تولید و عرضه کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، ایرباس که یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیماسازی در جهان محسوب می‌شود، حالا به تازگی اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۹ میلادی نسبت به سال قبل در نظر دارد ۹۰ فروند هواپیما بیشتر تولید و عرضه کند.

در این بیانیه که در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی سالانه در فوریه ۲۰۱۹ میلادی منتشر و اعلام شد، مقامات ایرباس خاطرنشان کرده‌اند که سال جاری میلادی در مقایسه با سال قبل از آن، ۹۰ فروند هواپیما بیشتر تولید و عرضه خواهد کرد و این بدان معناست که مجموع کل هواپیماهای تولیدشده این غول هواپیماسازی، از ۸۰۰ به ۸۹۰ فروند افزایش پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت simpleflying این در حالیست که چندی پیش این شرکت اعلام کرد که تولید بزرگترین هواپیمای تولید شده این شرکت یعنی A۳۸۰ که یک جت غول پیکر و پهن پیکر به شمار می‌رود، تحت تأثیر کاهش تقاضا در جهان تا سال ۲۰۲۱ میلادی متوقف خواهد شد.

به نظر می‌رسد که انتشار این بیانیه خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای بسیاری از مشتریان بالقوه و ایرلاین‌های مختلف در سراسر جهان به شمار می‌رود چراکه به آنها این اجازه را می‌دهد تا بدون آنکه نیازی باشد برای مدت زمان طولانی در انتظار تحویل هواپیماهای موردنظر خود بمانند، سریع‌تر به آنها دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزیر کار: حق عائله‌مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید صولت مرتضوی روز یکشنبه (۲۷ اسفند) بعد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.