صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / منتظرالمهدی: توجه به آسیب‌های اجتماعی از نان شب واجبتر است
منتظرالمهدی: توجه به آسیب‌های اجتماعی از نان شب واجبتر است

منتظرالمهدی: توجه به آسیب‌های اجتماعی از نان شب واجبتر است

مشاور فرمانده ناجا، گفت: توجه ویژه به حوزه پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی از نان شب واجبتر است.

سردار منتظرالمهدی سخنگوی ناجا

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار منتظرالمهدی در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تقدیر از آثار برتر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی با بیان اینکه همه ما به این واقعیت اذعان داریم که جرم و کج روی چهره جامعه و شهروندان را مغموم می کند، اظهار کرد: توجه ویژه به حوزه پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی از نان شب واجب‌تر است. در میان ابزارهای متعدد امروز، رسانه و سینما برای پرداختن به این حوزه از جایگاه برتری برخوردار هستند.

مشاور فرمانده ناجا، عنوان کرد: غول پنهان و حاکم قدرتمند ضمیر خودآگاه ما ۹۰ درصد افکار ما را کنترل می کند و تحت فرمان دارد. رسانه می‌تواند ضمیر ناخوآگاه ما را دست کاری کند. رسانه و سینما تاثیرات متفاوتی مانند تاثیرات نگرشی، شناختی و عاطفی است. نگرش، سازمان ارزشی ما و آن چیزی است که ما نسبت به آن پایدار هستیم و به راحتی می تواند رفتار ما را تغییر بدهد. حوزه رسانه در نتیجه همزادپنداری با مخاطب تاثیرگذاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: به سبب واکاوی چند ساله در سمتی که دارم شاهد خلق آثار هنرمندان نامی کشور در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی بودم که ارشمند و قابل تقدیر است. به سهم خود از دست اندرکاران این جشنواره تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.