صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / علت پخش برنامه‌های ضد بنیان خانواده در سیمای جمهوری اسلامی چیست؟

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسؤولان اجرایی کشور

علت پخش برنامه‌های ضد بنیان خانواده در سیمای جمهوری اسلامی چیست؟

یک عضو هیات رییسه مجلس مشروح تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسؤولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسؤولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

امیرآبادی نماینده قم به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی به وضعیت معلمان خرید خدمت. به وزرای جهادکشاورزی و صمت: رسیدگی به وضعیت نانوایان آزادپز قم. به رییس‌جمهور: رسیدگی به وضعیت بیمه تکمیلی خانواده‌های شهدا و ایثارگران

بنیادی نماینده کاشمر به رییس‌جمهور: علت پخش برنامه‌های ضدانسانی، ضدحقوق بشری و ضد بنیان خانواده در سیمای جمهوری اسلامی چیست؟

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر صمت: چرا نسبت به کنترل قیمت‌های خودرو نظارت نمی‌کنید؟ به وزیر ارتباطات: چرا به قانون برنامه ششم توسعه در خصوص هوشمندسازی مدارس توجه نمی‌کند. به وزیر جهادکشاورزی: چرا قیمت ارزاق عمومی در حوزه کشاورزی را کنترل نمی‌کنید؟

خجسته نماینده همدان به وزیر نیرو: به همدان سفر کردید اما درباره آب شرب همدان که جزو ابرچالشهای استان است صحبت نکردید. از ۱۰۰ چاه ۵۰ چاه خشک شده است. در سفر ۱۴ سال قبل مقام معظم رهبری به استان همدان رسیدگی به این وضعیت تصویب شد اما اقدام جدی نشده است. با بودجه پنج میلیارد تومانی صد سال طول می‌کشد تا آب به همدان برسد، آقای وزیر به داد مردم همدان برسید.

نانواکناری نماینده بابلسر به رییس‌جمهور: چرا با همه قول‌های داده شده مشکل سپرده‌گذاران زیر ۱۰۰ میلیون تومان موسسه مالی و اعتباری کاسپین مازندران را حل نمی‌کنید؟

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر کشور: مجددا متذکر می‌شود که سکونت غیرقانونی اتباع بیگانه در شهرستانهای شاهین‌شهر و بلخار علاوه بر تهدیدها و آسیب‌های فرهنگی – اجتماعی موجب افزایش هزینه‌های خدماتی شهرداریها شده است.

کاتب نماینده گرمسار به وزیر جهادکشاورزی: با وجودی که گوشت منجد وارداتی کیلویی ۱۹ هزار تومان برای شرکت‌های وارد کننده تمام می‌شود به قیمت ۲۹ هزار تومان به مصرف کننده فروخته می‌شود؟

چنارانی نماینده نیشابور به رییس‌جمهور: در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری هیچ حمایتی از جمله بیمه هنرمندان و فعالان عرصه صنایع دستی نمی‌شود، این مسئله موجب دلسردی آنان شده است. قرار بود در راستای حمایت از صنایع دستی و هنرمندان، بازارچه‌های مرزی ایجاد شود، آیا بازار فروش واقعی ایجاد شد یا به غرفه‌سازی بسنده شد؟ هیچ پیشرفت و چشم‌اندازی در زیرساخت‌های صنعت گردشگری فراهم نشده است، در شرایط بحران راه‌کار سازمان میراث فرهنگی در این باره چیست؟ در تمامی استانها به طور موردی بافت و بناهای تاریخی در حال تخریب است و ساخت و سازهای اطراف کاخ گلستان همچنان در جریان است. انتخابهای مدیران و افراد متخصص و توانا با توجه به اصل شایسته‌سالاری انجام نشده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.