صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دایی: داور جانب حق را می‌گرفت، تراکتورسازی را شکست می‌دادیم/ شاید من مربی لیگ سه هستم

دایی: داور جانب حق را می‌گرفت، تراکتورسازی را شکست می‌دادیم/ شاید من مربی لیگ سه هستم

سرمربی سایپا می‌گوید تیمش از همه لحاظ برتر از تراکتورسازی بازی کرده و حقش پیروزی بوده است.

علی دایی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی دایی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: مستحق پیروزی بودیم. در نیمه اول و دوم بهتر از تراکتور بودیم. تیمی که همه تیم‌ها را محوطه هجده قدم خودش حبس می‌کرد، در این بازی نتوانست کاری کند. به نظر من اگر داور جانب حق را می‌گرفت، می‌توانستیم این بازی را ببریم.

او ادامه داد: در زمین خودمان داور باید از تماشاگر بترسد؟ سوگیتا در یک صحنه با دست گرفت و چرخید و خطا تیم ما را گرفت. من نمی‌فهم. بازیکن را زدند و له کردند و هیچ اتفاقی نیفتاد. پنالتی برای ما نمی‌گیرند. یک سال زحمت ما را هدر می‌دهند. باید داور این طور قضاوت کند؟

دایی درباره جلسه‌ای که سعید فتاحی برای برنامه لیگ برتر با مربیان لیگ برتر گذاشته است گفت: من در این جلسه نبودم و برنامه را تایید نکردم. ایشان مصاحبه کرده و گفته همه مربی‌ها بوده‌اند. شاید من مربی لیگ سه هستم. چطور می‌شود برنامه طوری ریخته شده که تیم من زمان نداشته باشد؟ این از داوری و این از برنامه‌ای که برای برای ما می‌گذارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.