صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تقاضای «حاجی‌دلیگانی» برای اختصاص یک جلسه مجلس برای بررسی مشکلات معیشتی مردم

در تذکری مطرح شد

تقاضای «حاجی‌دلیگانی» برای اختصاص یک جلسه مجلس برای بررسی مشکلات معیشتی مردم

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی از هیات رئیسه مجلس خواست یک جلسه مجلس در هفته جاری را به بررسی مشکلات معیشتی مردم اختصاص دهد.

حسینعلی حاجی دلیگانی

به گزارش کسب و کار نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۸ در تذکری گفت: ما باید برای حل مسائل مردم و جامعه تبادل نظر کنیم می‌توانیم. یک جلسه اعضای ستاد تنظیم بازار را به مجلس دعوت کنیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: ۱۴ میلیارد دلار در سال ۹۷ برای کمک به مردم (خرید کالاهای اساسی) پرداخت شده اما اثرات آن روشن نیست.

حاجی دلیگانی، خطاب به مطهری که اداره جلسه مجلس را بر عهده داشت، گفت: در جلسه ظهر امروز هیأت رئیسه در این باره تصمیم گیری کنید که یک جلسه در هفته جاری برای بررسی این موضوعات اختصاص یابد. مردم در تماس‌ها و پیامک‌هایشان اینها را از ما مطالبه می‌کنند. حل مشکلات مردم هم راهکار دارد. مرکز پژوهش‌ها نیز راهکارهایی ارائه کرده است. ما در آبان ماه یک جلسه به این منظور تشکیل دادیم و دیگر این جلسات ادامه نیافت. باید از دولت بخواهیم برای حل این مشکل اقدام کنند تا مردم در سختی نباشند.

علی مطهری نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: حرف شما درست است، اما تذکرتان وارد نیست. در حال حاضر ما مساله مهمتر از بودجه نداریم. طبق آیین نامه جز در مواردی که طرح یا لایحه‌ دو فوریتی و یا طرحی ارائه شود که تاخیرش موجب زیان باشد نمی‌توان مذاکرات بودجه را قطع کرد.

نایب رئیس مجلس همچنین گفت که این موضوع در هیات رئیسه مورد بحث قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.