صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری جشنواره آموزشی تحصیلی “جایزه ملی ایثار” به میزبانی دانشگاه آزاد

برگزاری جشنواره آموزشی تحصیلی “جایزه ملی ایثار” به میزبانی دانشگاه آزاد

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری سومین جشنواره آموزشی تحصیلی با عنوان "جایزه ملی ایثار" به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در روز سه شنبه ۷ اسفند خبر داد.

آرم دانشگاه آزاد

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلام، ضمن اعلام این مطلب و با بیان اینکه سومین دوره جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار روز سه شنبه ۷ اسفندماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس حوزه علمیه قم و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید حضور دارند.

وی با بیان اینکه همسر و فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد به بالا و همسر و فرزندان آنها، دانشجویان مشمول شرکت در این جشنواره هستند، گفت: ارتقای سطح تحصیلی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی، ایجاد رقابت سازنده و اثربخش در بین جامعه هدف شاهد و ایثارگر و شناسایی و تجلیل از چهره‌های موفق و برتر شاهد و ایثارگر از جمله اهداف برگزاری سومین دوره جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار است.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بیشترین تعداد نخبه علمی و منتخبان سومین جشنواره جایزه ملی ایثار متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نصیرزاده خاطرنشان کرد: از مسئولان حوزه ایثارگری از ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی دعوت به عمل آمده تا در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.