صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / ایمنی همگام با توسعه پیش رود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران:

ایمنی همگام با توسعه پیش رود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش نشانی در چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری با اشاره به پیچیدگی‌های جوامع شهری بویژه کلان شهر تهران گفت: اصولا توسعه معطل ایمنی نمی‌ماند و این ما هستیم که باید خود را با سرعت توسعه برابر کنیم.

آتش نشانی

به گزارش کسب و کار نیوز مهدی داوری، در این باره اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که از نظر ایمنی برای ما اهمیت دارد موضوع کالاها و ابزارهایی است که برای ایمنی ساختمان‌ها و سایر موارد و حتی آتش نشانی نیاز داریم. به همین خاطر تولیدکنندگان و توزیع کنندگان نقش بسیار مهمی در تولید کالاهای استاندارد و در نهایت ایمنی ساختمان‌ها و… دارند.

مدیر عامل آتش نشانی تهران در این مراسم که صبح امروز با حضور شمار زیادی از متخصصان و مهندسان و مسئولین شرکت‌های ایمنی و آتش نشانی و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان آتش نشانی تهران و شهرستان ها در سالن اجتماعات هتل المپیک تهران برگزار شد، افزود: در حال حاضر اکثر تجهیزات آتش نشانی از کشورهای خارجی وارد و تامین می شود که اگر حمایت های بیشتری از تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد، قطعا با توجه به توانمندی‌هایی که در داخل کشور وجود دارد، می‌توان انتظار داشت که تجهیزات و کالاهای استاندارد در داخل تولید شود.

وی معرفی کالاهای ایمنی برای مردم را بسیار مهم دانست و گفت: اگر به مردم ضرورت اهمیت وسایل و تجهیزات ایمنی مثلا نصب ددکتورها در منازل را که برای آشکارسازی نشت گاز خطرناک منوکسید کربن مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفته و آموزش داده شود، یقینابه ضرورت آن پی برده و بکار خواهند گرفت و این باعث می‌شود که آمار آسیب‌های جسمی و خسارات مالی کاهش یابد.

داوری در خاتمه تاکید کرد که سازمان‌های نظام مهندسی و آتش نشانی ضرورت دارند که رویکرد اجتماعی را جدی بگیرند تا دیگر شاهد حوادث ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.