صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / آذری برای استقلال خط و نشان کشید
آذری برای استقلال خط و نشان کشید

آذری برای استقلال خط و نشان کشید

مدیرعامل ذوب آهن گفت: همانطور که از پرسپولیس پول گرفتم تا رقم آخر از استقلال هم پول می گیریم.

سعید آذری

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید آذری بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران درباره حمایت امیر قلعه نویی از او و تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بحث حمایت نیست بلکه بحث معرفت و انسانیت است. او یک سال برای ما زحمت کشید. وظیفه من بود از او تشکر کنم. ذوب آهن با قلعه نویی نایب قهرمان لیگ برتر شد و توانستیم به پلی آف صعود کنیم و به مرحله گروهی برسیم.

مدیرعامل این باشگاه در واکنش به اینکه فکر می‌کرد تیمش با سه گل شکست بخورد، تاکید کرد: هیچ وقت تصور شکست را ندارم. در فوتبال همیشه با امید وارد زمین می شوند. استقلال تیم شایسته میدان بود و بهتر از ما بازی کرد و این برد را تبریک می‌گویم.

او درباره تاثیر این شکست در ادامه روند رو به رشد تیمش، گفت: جلسه‌ای درباره شرایط پشتیبانی داشتیم که اگر بتوانیم تیم را حمایت کنیم، می‌توانیم در جدول صعود کنیم. هواداران امروز به خوبی استقلال را حمایت کردند. آن‌ها تیم برتر میدان بودند و بهتر از ما بازی کردند. باید بپذیریم که وقتی شکست می خوریم به حریف احترام بگذاریم. امشب بازیکنان‌مان خواسته سرمربی را اجرا نکردند.

آذری درباره اینکه مسئولان سایپا نتوانستند همانند مسئولان ذوب آهن از تیم‌شان حمایت کنند و حمایت کارخانه ذوب آهن از این باشگاه، گفت: این مسائل را از مدیران سایپا بپرسید که خودرو می‌فروشند. من از مسئولان کارخانه ذوب آهن تشکر می‌کنم اما ذوب آهن هم مشکلات خودش را دارد. فکر می‌کنم نوع مدیریت در باشگاه‌ها متفاوت است. مدیریت سیستمی در باشگاه ما حاکم است. هیات مدیره باشگاه و کارخانه کاربلد هستند. روزی که من آمدم ذوب آهن ۲۸ میلیارد تومان بدهکار بود. ما یک سری توانمندی ها داریم که سایپا ندارد که شامل توانایی مدیریت ورزش می‌شود.

او در واکنش به اینکه آیا مدیرعامل استقلال را در این بازی دیده و با او درباره فتحی صحبت کرده است، گفت: من آقای فتحی را ندیدم. مثل اینکه او دوباره گم شده است.

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به کمک مالی کارخانه ذوب آهن به باشگاه، یادآور شد: دیروز ذوب آهن پولی را داد که معادل ۵۰ درصد از مطالبات بازیکنان است. اما برای بازی در آسیا با توان مضاعف بگذاریم. دیروز مهندش یزدی، مالک کارخانه پولی را داد که بیشتر از تعهدات تیم بود. مشکلات ذوب آهن به پنج سال گذشته بر می‌گردد. تولید چرخه پول با مشکلاتی مواجه است. فکر می کنم سال آینده ذوب آهن بهتری را ببینم.

آذری در واکنش به اینکه آیا با خطیر درباره پرداخت مبلغ رضایت نامه تبریزی صحبت کرده است، تاکید کرد: قرار نیست هر جا که هم دیگر را می بینیم درباره تبریزی حرف بزنیم. مدیران باشگاه‌ها وقتی در استادیوم همدیگر را می بینند جای گلایه نیست. ما یک معالمه را انجام دادیم که انتظار داشتیم مسئولان استقلال به موقع به تعهداتشان عمل کنند. این اتفاق رخ نداد اما این موضوع به ساختار اقتصادی کشور بر می گردد. همانطور که از پرسپولیس پول گرفتم تا رقم آخر مبلغ رضایت نامه تبریزی را از استقلال هم می گیریم.

وی درباره مبلغ بدهی استقلال از بابت رضایت‌نامه تبریزی خاطرنشان کرد: استقلال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده و باید سیصد میلیون تومان هم پرداخت کنند.

آذری درباره تاثیر حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی استقلال و تاثیرگذاری روی روحیه تیم ذوب آهن، گفت: تاج و صالحی امیری افراد باهوشی هستند. این مسائل برای ما مهم نیست. ما در زمین خوب نبودیم. باید این موضوعات را در زمین حل کنیم. استقلال تیم بهتری بود. حتماً ملاحظه‌هایی بود که سر اردوی استقلال رفتند. ان‌شاء‌الله یک روز هم برای ناهار خانه ما می‌آیند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.