صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / لاریجانی: نحوه توزیع کالاهای اساسی هنگام اصلاح ساختار بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد
لاریجانی: نحوه توزیع کالاهای اساسی هنگام اصلاح ساختار بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد

/بررسی جزئیات بودجه ۹۸/

لاریجانی: نحوه توزیع کالاهای اساسی هنگام اصلاح ساختار بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به طرح پیشنهاد امیر آبادی در خصوص اصلاح توزیع نحوه کالاهای اساسی گفت: این موضوع در حال حاضر درشورای عالی سران سه قوه در دست بررسی است تا مشخص شود آیا می‌توان بین قوای مختلف راه حلی برای آن یافت؟ لذا اگر اجازه داده شود، پس از پایان بررسی بودجه و در زمان اصلاح ساختاری آن که مد نظر مقام معظم رهبری است، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

علی لاریجانی رییس

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد امیرآبادی‌فراهانی در جلسه علنی نوبت شب امروز (یکشنبه) در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه، گفت: بنده پیشنهادی برای اصلاح روند توزیع کالاهای اساسی دارم. صف‌های طولانی گوشت و مرغ و تأمین کالاهای اساسی از مشکلات اساسی امروز مردم است.

وی افزود: همه می‌دانند به اندازه کافی ارز در کشور وجود دارد و پشتیبانی ارزی کشور مناسب است و کالا به اندازه کافی در داخل تولید و به اندازه نیاز وجود دارد و کمبودی در این زمینه وجود ندارد، اما نحوه توزیع کالاها نامناسب است.

عضوهیئت رئیسه مجلس با طرح این سوال که چرا صف‌های گوشت  و مرغ در کشور ایجاد شده است گفت: مردم به دلیل عدم توزیع مناسب و عدم نظارت دولت اعتمادی به وضعیت اقتصادی ندارند لذا باید این اعتماد به مردم بازگردد و مردم اطمینان حاصل کنند که وضعیت اقتصادی کشور مناسب است.

نماینده مردم قم در مجلس در ادامه تصریح کرد: مردم در شرایط کنونی گرفتارند و مشکلات زیادی دارند؛ قرار بود شهریورماه اقداماتی برای حمایت از وضعیت معیشتی مردم صورت گیرد که آقای نوبخت عنوان کردند شما اقدامی انجام ندهید و دولت اقدامات لازم را انجام می‌دهد. اما کاری صورت ندادند. لذا اگر این موضوع در شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه پیگیری شود، بنده از طرح پیشنهاد خود منصرف می‌شوم.

لاریجانی در پاسخ به نماینده مردم قم بیان کرد: بررسی این موضوع قبل از عید مسائلی را در اذهان ایجاد می‌کند. این موضوع در حال حاضر در دست بررسی است تا مشخص شود آیا می‌توان بین قوای مختلف راه حلی برای آن یافت. لذا اگر اجازه داده شود، پس از پایان بررسی بودجه و در زمان اصلاح ساختاری آن که مد نظر مقام معظم رهبری است، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.