صفحه اصلی / سرخط خبرها / رونمایی از سامانه جامع گردشگری شهر بندرعباس
رونمایی از سامانه جامع گردشگری شهر بندرعباس

رونمایی از سامانه جامع گردشگری شهر بندرعباس

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس از رونمایی سامانه جامع گردشگری شهر بندرعباس خبر داد.

سامانه جامع گردشگری شهر بندرعباس

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین اخلاقی با اعلام این خبر اظهار کرد: گردشگری و کمک به ایجاد زیرساخت‌های بیشتر در این حوزه یکی از اصلی ترین دغدغه های شهرداری بندرعباس در این دوره مدیریتی بوده است.

وی افزود: صنعت توریسم می‌تواند به یکی است پایدارترین منابع درآمدی برای شهرها و شهرداری ها تبدیل شود که ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه یک نیاز اساسی است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه زیرساخت های الکترونیک در این حوزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و شهروندان قرار دارد، خاطرنشان کرد: سامانه جامع گردشگری شهر بندرعباس توسط کارشناسان خبره سازمان فاوا شهرداری بندرعباس ساخته شده و در نخستین روز نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور در آیینی با حضور معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور رونمایی شده است.

اخلاقی خاطرنشان کرد: این سامانه عمده نیازهای دسترسی گردشگران به اطلاعات اماکن تاریخی، جاذبه های طبیعی و گردشگری و همچنین سایر نیازهای ضروری مانند داروخانه، رستوران ها و غیره را دارد.

اضافه می‌شود، نهمین نمایشگاه بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور از ساعت ۱۷ الی ۲۲ یکم تا سوم اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر بندرعباس برپا بوده و آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.