صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فرکی: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبودیم/ مقابل بازی احساسی ماشین‌سازی ایستادیم

فرکی: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبودیم/ مقابل بازی احساسی ماشین‌سازی ایستادیم

سرمربی پیکان می‌گوید پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی می‌تواند وضعیت روحی و روانی شاگردانش را بهبود ببخشد.

 حسین فرکی

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین فرکی سرمربی پیکان پس از پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته نوزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: روز سختی برای ما بود. پیکان توانایی‌های زیادی دارد اما شرایطی که برای این تیم پیش آمد، کار را برای ما مشکل کرده بود و ما برای اینکه مشکل را رفع کنیم، نیاز به برد داشتیم. ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در مصاف با تیم ماشین‌سازی، توانستیم سه امتیاز را بدست آوریم.

او ادامه داد: ماشین‌سازی از سه بازی هفت امتیاز کسب کرده بود و این نشان دهنده وضعیت خوب ماشین‌سازی از لحاظ روحی و روانی بود. گرفتن سه امتیاز بازی کار بزرگی بود که موفق به انجام دادن آن شدیم. ما از نظر روحی در شرایط خوبی نبودیم و این نشان دهنده کار سختی بود که از عهده آن برآمدیم. بازی دو نیمه متفاوت داشت تا دقیقه ۱۵ بازی ما چند موقعیت خوب داشتیم و بازیکنان گوشزد کرده بودیم که حوصله کنند تا به گل برسیم. خوشبختانه در زمان بسیار خوبی به گل رسیدیم و بین دو نیمه هم توصیه‌های لازم را به بازیکنان کردیم. می‌توانم بگویم در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و توانستیم در همان نیمه به سه امتیاز بازی برسیم و در نیمه دوم بازی را حفظ کنیم.

فرکی افزود: طبیعی بود که ماشین‌سازی برای جبران باخت رو به بازی احساسی بیاورد و خوشبختانه توانستیم مقابل بازی احساسی این تیم بایستیم. دروازه‌بان ما همچون بازی گذشته توانست عملکرد خوبی داشته باشد و نقطه اوج بازی دفع پنالتی دقیقه ۹۵ بود که سه امتیاز این بازی خارج از خانه را به همراه آورد. این پیروزی می‌تواند وضعیت روحی و روانی ما را در آینده بهبود ببخشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.