صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / انتقال مصدوم ۴۰ساله دیشموکی سقوط از ارتفاع با بالگرد اورژانس+عکس
انتقال مصدوم ۴۰ساله دیشموکی سقوط از ارتفاع با بالگرد اورژانس+عکس

انتقال مصدوم ۴۰ساله دیشموکی سقوط از ارتفاع با بالگرد اورژانس+عکس

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی اورژانس هوایی یاسوج به سقوط مرد ۴۰ ساله از ارتفاع در مناطق محروم و صعب العبور کوهستانی بخش دیشموک خبر داد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس استان؛ جلال پور فرد در خصوص امدادرسانی اورژانس هوایی به این مصدوم سقوط از ارتفاع ۶ متری در کوه های دیشموک افزود:  این امداد رسانی روز پنجشنبه، ۲ اسفندماه ۹۷ انجام گرفت که بلافاصله باهماهنگی های لازم از طرف eoc دانشگاه علوم پزشکی و پزشک مشاور ۱۱۵( دکتر ابراهیمی) بالگرد اورژانس به محل اعزام شد.

وی اظهارکرد: بنا به اطلاعات کسب شده طی تماس امداد خواه فردی در روستای آینه بازار مهتاب، از مناطق محروم و صعب العبور وکوهستانی دیشموک که جهت چراگاه گوسفندان خود به کوه رفته بود به علت لیز خوردن بر روی یخ در ارتفاع ۶ متری دچار مولتیپل تروما از جمله درد و ترومای شدید در ستون فقرات و ران راست شده بود که امکان حرکت وی وجود نداشت.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  این مصدوم ۴۲ساله بعد از ارائه خدمات پزشکی توسط کادر درمانی اورژانس هوایی یاسوج و همچنین کادر باتجربه پروازی توانستند مصدوم را به یاسوج انتقال و از آنجا توسط کد شهری به بیمارستان انتقال دهند.

جلال پوران فرد ضمن اشاره به خدمات اورژانس زمینی توسط فرشتگان سپید پوش در طول سال تصریح کرد: امروز با اعلام خبری مبنی بر وجود بیمار ۴۵ ساله ای در شهر یاسوج (درمانگاه شبانه روزی مهر) که دچار تشنج شده بود بلافاصله اورژانس شهری به محل اعزام شد .

رئیس اوژانس  ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با اقدام به موقع یکی از پرسنل شاغل ستاد هدایت در درمانگاه شبانه روزی و همکاری دوتکنسین اورژانس شهری با انجام  کارهای پزشکی لازم از جمله باز کردن راه هوایی و اکسیژن رسانی مناسب و اقدامات مناسب دیگر بیمار را از مرگ حتمی نجات دادند.

پورانفرد اضافه کرد: بیمار با شرایط خوب به بیمارستان انتقال داده شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.