صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / انتقاد ایران از سکوت برخی از دولت‌های منطقه در برابر تجاوزات رژیم صهیونسیتی
انتقاد ایران از سکوت برخی از دولت‌های منطقه در برابر تجاوزات رژیم صهیونسیتی

انتقاد ایران از سکوت برخی از دولت‌های منطقه در برابر تجاوزات رژیم صهیونسیتی

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: سکوت مرگبار برخی دولت‌های منطقه موجب تشویق و گستاخی صهیونیست‌ها در تعدی و تعرض به اماکن تاریخی و اسلامی فلسطین شده است.

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه

به گزارش کسب و کار نیوز، بهرام قاسمی با اشاره به تجاوز و تعرض‌های اخیر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و اماکن تاریخی و اسلامی بیت المقدس اشغالی، این اقدام غاصبان قدس را محکوم کرد.

این دیپلمات ارشد کشورمان افزود: فرایند کشتار و پاکسازی نژادی- مذهبی در بیت المقدس از زمان اشغال سرزمین فلسطین به صورت مستمر و سازمان یافته در جریان بوده اما سکوت مرگبار برخی دولت‌های منطقه در قبال تجاوزهای مکرر صهیونیست‌ها، مشارکت و همراهی آنها با نمایش مضحک آمریکایی – اسرائیلی ورشو و نیز برقراری ارتباطات پنهان و آشکار با عاملان کشتار مردم فلسطین موجب تشویق و گستاخی صهیونیست‌ها در تعدی و تعرض به اماکن تاریخی و اسلامی فلسطین بویژه در بیت المقدس شده است.

وی ضمن تجلیل و تقدیر از پایداری و مقاومت مردم فلسطین بویژه ساکنان بیت المقدس در حفاظت و حراست از اماکن مقدسه خواستار اقدام فوری و عملی کشورهای اسلامی و مجامع و سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد در محکوم کردن اقدامات اخیر صهیونیست‌های نژاد پرست و جلوگیری از تداوم آن شد.

انتهای پیام / ‏

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.