صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ابراهیمی: نظام وظیفه دارد حمایت خود را از مردم پر رنگ‌تر کند
ابراهیمی: نظام وظیفه دارد حمایت خود را از مردم پر رنگ‌تر کند

ابراهیمی: نظام وظیفه دارد حمایت خود را از مردم پر رنگ‌تر کند

نماینده مردم شازند در مجلس با تاکید بر این که مردم در طول این چهل سال در تمام صحنه ها حضور داشتند و از نظام و انقلاب حمایت کردند گفت: از این پس نظام وظیفه دارد حمایت خود را از مردم پر رنگ تر کند. باید رابطه دو طرفه‌ای بین مردم و دولت برقرار شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل سالگی انقلاب - تهران

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بخشی از بیانیه مقام معظم رهبری که در آن فرمودند حضور مردم در انتخابات و صحنه‌های ملی در طول این ۴۰ سال به اوج خود رسیده است بیان کرد: بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب دارای چند نکته اساسی است. در گام اول در این بیانیه اشاره شده که انقلاب اسلامی انعطاف پذیر است و این کاملاً صحیح می‌باشد چرا که هر انقلابی نیاز به یک پویایی و بازپرورانی درونی دارد اگر قرار باشد یک انقلاب صرفاً از مقررات و یک چارچوب اولیه تبعیت کند در نهایت به یک مدل سخت دیکتاتوری تبدیل می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: هر انقلاب و نظامی برای پایداری نیاز به اصلاحات دارد مسئله بعدی اشاره به نقش پر رنگ جوانان است استفاده از حلقه مدیریتی جوان مسئله‌ای است که در نیمه دوم چهل سال اول به آن توجه نشده است و باید از این پس این کوتاهی جبران شود.

نماینده مردم شازند در مجلس تصریح کرد: مسئله بعدی حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب است حمایت بی‌دریغ مردم است که باعث شده است جمهوری اسلامی وارد دهه پنجم خود بشود. اگر حاکمیت بحث آسایش و رفاه مردم را مد نظر قرار ندهد امکان دارد این حمایت ضعیف شود.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده بر این باورم که از این پس وظیفه نظام است که به طور ویژه از مردم حمایت کند. کارگزاران نظام باید بجنبند و سهل انگاری‌ها و کوتاهی‌های خود را جبران کنند. سرمایه اساسی یک نظام اعتماد مردم است. اگر این اعتماد از بین رود نظام پایدار نخواهد ماند.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: پس از بلوغ، هیجانات و احساسات کنار رفته و عقل و خرد به میدان می‌آید. حمایت بی دریغ مردم باعث تحکیم انقلاب تا به امروز شده است از این پس نیز باید این حمایت دو طرفه باشد. و حمایت نظام باید پر رنگ تر شود.

وی در پایان گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب یک رفراندم غیر رسمی است. اگر این حضور نبود ما سرمایه مردمی را نداشتیم و به عبارت دیگر نظام ما پشتوانه‌ای نداشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.