صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نماینده بروجرد: تورم کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی بسیار بیشتر از ارز آزاد است

نماینده بروجرد: تورم کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی بسیار بیشتر از ارز آزاد است

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: تورم کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومان بسیار بیشتر از تورم کالاهای وارداتی با ارز آزاد است.

عباس گودرزی

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به گرانی  و تورم در بازار، گفت: تبصره‌ای داشتیم که ۱۴ میلیارد دلار برای تهیه کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به تصویب رسید اما در حال حاضر کالاهایی که با ارز آزاد وارد شده اند تورم کمتری نسبت به این کالاها دارند لذا از جیب ملت برای تأمین کالاهای اساسی می‌دهیم اما آنها ارزان نمی‌شوند و این، چوب دو سر ضرر است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره سبد کالا، پرسید: چرا سبد کالا به خانواده‌هایی که نیازمند بوده و بیمه نیستند و تحت حمایت هیچ ارگانی قرار ندارند، تعلق نمی‌گیرد؟ موضوع باید بررسی شود.

وی در تذکری به وزیر جهادکشاورزی متذکر شد: جنابعالی که در حاضر حاضر در استان لرستان حضور دارید لطفا به مسائل بروجرد رسیدگی کنید ۱۳۰۰ رشته قنات در این شهرستان وجود دارد که تنها ۳۰ رشته لایروبی شده است همچنین کشاورزانی که صاحب زمین هستند نسبت به زمینی که سالهای روی آن کار کرده‌اند مالکیتی ندارند که باید به این موضوع نیز رسیدگی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به وزیر نیرو هم تذکر داد: قرار بود پست برق ۲۳۰ کیلوولتی بروجرد در سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد اما این پروژه ۱۸ درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.