صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / مصری: اگر به مردم کمک معیشت می‌دهید، عدالت را رعایت کنید
مصری: اگر به مردم کمک معیشت می‌دهید، عدالت را رعایت کنید

مصری: اگر به مردم کمک معیشت می‌دهید، عدالت را رعایت کنید

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به کسی که دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد کمک معیشت می‌دهند ولی به رزمنده‌ای که ۵۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد کمک معیشت پرداخت نمی‌شود. شش ماه است که می‌گوییم این کمک معیشت برای این قشر لحاظ شود.

عبدالرضا مصری

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالرضا مصری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: شش ماه است که من خدمت معاونان آقای نوبخت، آقای شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر وزرا رفت و آمد داشتم. بارها تاکید کرده‌ام که اگر به مردم کمک معیشت می‌دهید، عدالت را رعایت کنید.

وی اظهار کرد: به کسی که دو میلیون و ۹۹۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد کمک معیشت می‌دهند ولی به رزمنده معسر که ۵۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد کمک معیشت نمی‌دهند. سختی این عزیزان به نظر من در دو سه سال اخیر در حال افزایش است. یک ریال هم به حقوق آنها اضافه نکرده‌اند. روزی که نظام از آنها خواست که به جبهه بروند سینه‌سپر کرده و وظیفه‌شان را انجام دادند حال این عزیزان به کمک نظام جمهوری اسلامی احتیاج دارند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در انتقاد از رویه انجام مطالبات، گفت: شش ماه است که می‌گوییم کمک معیشت رزمندگان را بدهید اما اقدامی صورت نمی‌گیرد. فلانی به بهمانی می‌گوید این کمک معیشت را منظور کنید او هم می‌گوید باشد انجام شد. بعد می‌بینیم که دو ماه گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده است. آقای امیری! به خدا رزمندگان برگردن ما حق دارند. در قیامت جلوی ما را خواهند گرفت.

پزشکیان در پاسخ به این تذکر خطاب به معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: ان‌شاءالله که این موضوعات را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.