صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ثبت‌نام آزمون سراسری جذب مدرس کانون زبان ایران
ثبت‌نام آزمون سراسری جذب مدرس کانون زبان ایران

تا ۵ اسفندماه صورت می‌گیرد

ثبت‌نام آزمون سراسری جذب مدرس کانون زبان ایران

کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر دارد از بین داوطلبان مسلط به زبان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی اعم از آلمانی، اسپانیایی، عربی، روسی، فرانسه، چینی و ایتالیایی از طریق برگزاری آزمون سراسری در کل کشور کادر آموزشی خود را توسعه و تقویت کند. مهلت ثبت نام اینترنتی این آزمون تا پایان روز یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ است.

کانون زبان ایران

به گزارش کسب و کار نیوز و بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، آزمون کتبی جذب مدرس در بخش‌های انگلیسی (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) و در بخش‌های غیرانگلیسی(فرانسه، عربی، اسپانیایی، آلمانی، روسی، چینی و ایتالیایی) در روز جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ در کل کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

همچنین تلاش شده است تا پذیرفته شدگان از ترم بهار و تابستان ۱۳۹۸ در استان‌های مربوطه به کار گرفته شوند.

علاقه‌مندان به ثبت نام، لازم است پس از مراجعه به نشانی www.ili.ir و مطالعه پوشه‌های پیوست آن، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

بر اساس این گزارش این آزمون با دوره‌های پیشین تفاوت‌هایی دارد از جمله برای گروه نوجوانان در بخش‌های آلمانی و عربی برای اولین بار برگزار می‌شود. همچنین سن در نظر گرفته شده برای داوطلبان تدریس در گروه سنی کودکان از ۲۲ سال به ۲۰ سال کاهش یافته است.

لازم به ذکر است دو زبان چینی و ایتالیایی نیز برای اولین بار در کانون زبان ایران فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.