صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / محبی: امیر خادم هیچ صحبتی درباره انتخابات کشتی نکرد
محبی: امیر خادم هیچ صحبتی درباره انتخابات کشتی نکرد

محبی: امیر خادم هیچ صحبتی درباره انتخابات کشتی نکرد

رییس هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه امیر رضا خادم در دیدار با او هیچ صحبتی درباره حضور در انتخابات نکرده است،گفت: در این دیدار فقط راجع به کشتی حرف زدیم.

محمد حسن محبی محمد حسین محبی

محمد حسین محبی در گفتگو با ایسنا، درباره دیدار با امیر رضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و شایعات گسترده در محافل کشتی طی روزهای اخیر مبنی بر اینکه خادم در پوشش سفرهای استانی بدنبال جلب نظر هیات‌های استانی برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی است، اظهار کرد: امیررضا خادم به کرمانشاه سفر داشت و در این سفر با هم دیدار داشتیم اما خدا می داند او هیچ صحبتی درباره انتخابات فدراسیون کشتی نکرد و اصلاً راجع به این موضوع حرفی نزد.

رییس هیات کشتی کرمانشاه افزود: در این دیدار درباره سال‌هایی که کشتی می‌گرفتیم و مسابقاتی که رفته بودیم حرف زدیم و مقداری هم درباره وضعیت امروز کشتی صحبت کردیم و اصلاً صحبتی از انتخابات و حضور او نشد.

وی خاطرنشان کرد: خادم در گذشته گفته بود قصدی برای حضور در انتخابات ندارد و نمی‌دانم واقعاً می‌خواهد در انتخابات شرکت کند یا نه؟ به هر حال او از جامعه کشتی است و این حق را دارد که در انتخابات شرکت کند.

محبی در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار از او پرسیده که در انتخابات شرکت می‌کند یا خیر گفت: این موضوع به من ارتباطی نداشت که بخواهم از او سوال کنم. خب اگر بخواهد مثل بقیه افراد در انتخابات شرکت می‌کند اگر نه که هیچ.

رییس هیات کشتی کرمانشاه در ادامه درباره دیدار با علیرضا دبیر دیگر کاندیدای احتمالی انتخابات فدراسیون کشتی نیز گفت: بله با دبیر هم در کرمانشاه دیدار داشتم. او در این دیدار صراحتاً اعلام کرد با تمام توان و با قدرت در انتخابات شرکت می‌کند. دبیر گفت با چند حامی مالی نیز صحبت کرده و می‌تواند آن‌ها را به کشتی بیاورد تا اوضاع مالی کشتی خوب شود. من با حضور دبیر در انتخابات موافقم و می‌تواند به وضعیت کشتی کمک کند. چند سال برادران خادم بودند حالا دبیر هم بیاید ایرادی ندارد.

وی در پایان گفت: همه این نفراتی که اسمشان مطرح شده از قهرمانان مطرح کشتی ایران هستند و سال‌ها برای کشور افتخار کسب کرده‌اند، امیدوارم هر فردی که ریاست فدراسیون را در دست می‌گیرد بتواند شرایط کشتی ایران را به روزهای اوج گذشته برگرداند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.