صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / دومین جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی حادثه زاهدان برگزار می‌شود
دومین جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی حادثه زاهدان برگزار می‌شود

با حضور وزیر کشور

دومین جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی حادثه زاهدان برگزار می‌شود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت‌ که این کمیسیون هفته‌ آینده جلسه‌ای را با حضور وزیر کشور برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی زاهدان برگزار خواهد کرد.

کمیسیون امنیت ملی

حشمت الله فلاحت پیشه اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکشنبه‌ هفته‌ جاری علی‌رغم تعطیلی جلسات کمیسیون‌ها برای بررسی بودجه، کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ فوق‌العاده‌ای را برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی زاهدان برگزار کرد. در این جلسه نمایندگانی از وزارتخانه‌های اطلاعات ، امور خارجه و سپاه حضور داشتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: بر اساس گزارشات ارائه شده ما به ضعف هماهنگی در بروز این حادثه رسیدیم . از آن جایی که مسئول هماهنگی وزیر  کشور است، از ایشان برای حضور در جلسه‌ای در هفته‌ آینده دعوت به عمل آوردیم که امیدواریم همچون جلسات قبل آن را بر هم نزنند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از آن جا که موضوع ضعف هماهنگی پر رنگ است و مسئولیت بر گردن وزارت کشور می‌باشد، باید وزیر کشور در این جلسه حضور پیدا کرده و توضیحات ارائه کنند. این ناراحت کننده است که در برخی از استان‌ها، استاندارد به عنوان رییس شورای تامین  اجازه حضور در مرز را هم پیدا نمی‌کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، حدود دو هفته‌ گذشته حادثه تروریستی در جاده خاش ــ زاهدان رخ داد که به موجب آن ۲۷ نفر از رزمندگان سپاه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.