صفحه اصلی / اجتماعی / خط ۷ متروی تهران بزودی افتتاح می‌شود
خط ۷ متروی تهران بزودی افتتاح می‌شود

شهردار تهران در حاشیه جلسه دولت:

خط ۷ متروی تهران بزودی افتتاح می‌شود

شهردار تهران گفت‌: خط 7 متروی تهران بزودی افتتاح می‌شود.

پیروز حناچی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خط ۷ متروی تهران را امسال یا اوایل فروردین ماه به صورت کامل افتتاح خواهیم کرد و این خط تا میدان صنعت می‌آید. وی افزود: خط ۶ مترو نیز از دولت آباد تا میدان شهدا افتتاح می‌شود و یک ماه بعد از آن تا میدان امام حسین (ع) می‌رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی در پاسخ به این پرسش که طرح دریافت عوارض از تونل‌های شهری به کجا رسید گفت: این طرح در حد ایده بوده و به تصویب نرسیده است. البته در خیلی از کشورهای دنیا این ایده اجرا می‌شود اما اجرایی کردن این طرح در داخل شهر راحت نیست شاید پروژه‌های که از این به بعد توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود پولی شود مثل اتوبان کمربندی شهید شوشتری که برای استفاده از آن عوارض گرفته می‌شود ولی در داخل شهر این ایده اجرا نخواهد شد و به تصویب شورای شهر هم نرسیده است.

حناچی همچنین درباره مقابله با تراکم فروشی در شهر تهران اظهار کرد: ما به تراکم فروشی نگاه نقادانه داشته ایم و برای اصلاح آن هم برنامه داده ایم تلاش ما این است که باغات بزرگ در اختیار شهر قرار گیرد و مجوزی هم برای ایجاد برج‌باغ ندهیم البته شرایط اقتصادی ما هم خوب نیست و دخل وخرج ما با هم نمی‌خواند اما تلاش می‌کنیم که قول خود را به مردم عملی کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.