صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / خطیر: به دنبال برکناری شفر نبودم/ درباره پاتوسی تخلفی انجام نشد

خطیر: به دنبال برکناری شفر نبودم/ درباره پاتوسی تخلفی انجام نشد

معاون ورزشی باشگاه می‌گوید پاتوسی بازیکن با کیفیتی است و قانون هم به دنبال فراهم کردن شرایط جذب بازیکنان باکیفیت است.

علی خطیر

به گزارش کسب و کار نیوز، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال بعد از پیروزی این تیم مقابل پارس جنوبی جم، گفت: بازی خوبی را دیدیم. آیاندا بازی خوبی ارائه کرد. هدف از قانون جذب بازیکنان باکیفیت است که پاتوسی هم بازیکن باکیفیتی است. حیف است که بازیکنان شبیه پاتوسی نتوانند وارد لیگ ایران شوند.

وی درباره بازی این تیم مقابل پارس جنوبی گفت: بازی خیلی خوبی بود. بازی در نیمه نخست خیلی خوب بود. در نیمه دوم کیفیت بازی کم شد. خیلی خوشحالم و به همه هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

معاون ورزشی استقلال درباره عملکرد خوب این تیم بعد از سپری کردن یک هفته دشوار اظهار کرد: هفته سختی بود. نه تنها به من فشار وارد شد بلکه به استقلال و بازیکنان هم فشار وارد شد. همه دیدند که تخلف و فشاری از جایی وارد نشد. جذب پاتوسی کاملا قانونی بود. از فدراسیون فوتبال و  سازمان لیگ تشکر می کنم که در آخر متقاعد شدند کارت بازی او را صادر کنند.

وی درباره شایعه جذب پاتوسی با مبلغ بالا گفت: رقم جذب او بسیار کمتر از چیزی که مطرح می‌شود.

خطیر درباره اینکه آیا او مشکلی با شفر داردو  در هفته سوم لیگ برتر خواهان اخراج او بود، تاکید کرد نه تنها من بلکه هیچ شخص دیگری در استقلال دنبال این نیست که سرمربی تیم را عوض کند. شفر مربی فوق العاده خوبی است. ما پارسال تیم خوبی داشتیم و او امسال هم تیم خوبی می سازد. این موضوع کاملا حاشیه است.

وی افزود: هیچ اختلافی وجود ندارد. آقای فتحی هم گفت که اختلاف نظر همه جا وجود دارد. این شرایط به ما کمک می‌کند که بهتر شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.